کلوپ: بدون داشتن شانس نمی توانستیم این همه بازی را ببریم، لایق پیروزی مقابل لسترسیتی بودیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، یورگن کلوپ از شانس خوب تیمش برای پیروزی مقابل لسترسیتی سخن گفت.

کلوپ: بدون داشتن شانس نمی توانستیم این همه بازی را ببریم، لایق پیروزی مقابل لسترسیتی بودیم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ پس از فزونی 2 - یک دیرهنگام تیمش مقابل لسترسیتی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس از شانس خوب صدرنشین لیگ برتر انگلیس گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: بازی فوق العاده ای را شاهد بودیم. سعی کردیم سرعت بازی را بالا ببریم. گل لسترسیتی کمی باعث دلسردی ما شد اما می خواستیم همچنان رو به جلو برویم و در نهایت پیروز شدیم.

وی در خصوص خطای پنالتی روی سادیو مانه اضافه نمود:کاملا واضح بود خطا روی مانه اجرا شده است. از طرز بازی تیم و نتیجه راضی هستم. واقعا بازی فوق العاده ای داشتیم. می دانستیم ممکن است اتفاقاتی در طول بازی بیفتد. باید برای کسب 3 امتیاز با تمام توان می جنگیدیم و در نهایت این کار را کردیم.

کلوپ اضافه نمود:بدون شانس نمی توانید به این تعداد پیروز شوید اما در طول 90 دقیقه شایسته این پیروزی و کسب 3 امتیاز بودیم. جیمز میلنر به خوبی در دقیقه آخر استرس و اضطراب خود را کنترل کرد و این واقعا عالی بود.

سرمربی آلمانی در خصوص خطای چودهوری که باعث مصدومیت صلاح شد، توضیح داد: محمد چگونه می تواند خوب باشد؟ آیا خطای چودهوری فقط یک کارت زرد داشت؟ صلاح لنگان لنگان از زمین بیرون رفت و این واقعا سخت بود.

کلوپ اظهار داشت: به نظر می رسید لسترسیتی با یک امتیاز مسرور باشد اما ما این گونه نبودیم. شما دیدید در صحنه پنالتی بازیکنان چه هیجانی داشتند. واقعا مسرور شدیم زیرا شایسته پیروزی رد این دیدار بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 374

به "کلوپ: بدون داشتن شانس نمی توانستیم این همه بازی را ببریم، لایق پیروزی مقابل لسترسیتی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: بدون داشتن شانس نمی توانستیم این همه بازی را ببریم، لایق پیروزی مقابل لسترسیتی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید