کوچ سرفینگ در سفر ، میهمان شدن در منزل مردم محلی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کوچ سرفینگ Couchsurfing یا میهمان شدن در منزل مردم محلی، برای کسانی که با کوله پشتی سفر می کنند، مهاجران، دانشجویان، خانواده ها و تقریبا همه مردم جهان، یک راه ارتباطی جهانی و بسیار هیجان انگیز است. ایده اصلی این کار این است که در سرتاسر جهان، بتوانید یک محل اقامت رایگان پیدا کنید؛ اما مفهوم اصلی آن عمیق تر از این حرف هاست؛ کوچ سرفینگ Couchsurfing در حقیقت، مبادله ایده ها و فرهنگ هاست. وقتی یکی از مردم محلی میزبان شما می شود، بخش هایی از کشورش را که شما امکان ندارد در حالت عادی آنها را پیدا کنید یا ببینید، به شما نشان می دهد. پیوستن به کاوج سرفینگ Couchsurfing رایگان است و لازم نیست هیچ مبلغی به میزبان پرداخت شود؛ البته بیشتر میهمانان برای میزبان خود شام درست می کنند یا اگر ممکن باشد برای او نوشیدنی می خرند. نظرات مثبت و منفی بسیار زیادی در مورد کوچ سرفینگ در سفر Couchsurfing در اینترنت وجود دارد؛ اما اگر می خواهید این تجربه فوق العاده را خودتان کشف کنید، حتما به سایت Couchsurfing بپیوندید و این کار را امتحان کنید. در این مطلب خبرنگاران، نکات و اطلاعات مفیدی در مورد کوچ سرفینگ Couchsurfing در اختیار شما می گذاریم. اگر می خواهید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید و در عین حال، از نظر فرهنگی و احساسی با کشوری که به آن سفر می کنید ارتباط برقرار نمایید، حتما این مطلب خبرنگاران و اقامت رایگان را بخوانید. با ما همراه باشید :

کوچ سرفینگ در سفر ، میهمان شدن در منزل مردم محلی

کوچ سرفینگ در سفر : اقامت رایگان : چگونه به جامعه کوچ سرفینگ Couchsurfing بپیوندیم !؟

این کار بسیار ساده است. فقط کافیست به سایت Couchsurfing بروید و یک پروفایل برای خودتان درست کنید. وقتی در حال پر کردن اطلاعات شخصی تان در پروفایل هستید، تا آنجایی که می توانید کاری کنید که کامل باشد و چندین تصویر هم به آن اضافه کنید. اگر دوستانی دارید که در این سایت عضو هستند، حتما آنها را به فهرست دوستان خود در این سایت اضافه کنید و نظر خود را در مورد آنها در پروفایلشان بنویسید تا آنها هم نظر خودشان را در مورد شما بنویسند و پروفایلتان تکمیل شود. تکیه کوچ سرفینگ Couchsurfing بر سیستم نظرسنجی آن است؛ زیرا باعث می شود امنیت گردشگران حفظ شود؛ بنابراین اگر نظرهای منفی در مورد کسی در این سایت خواندید، قبل از این که تصمیم بگیرید با آنها وقت بگذرانید، کمی بیشتر فکر کنید و این کار را انجام ندهید.

کوچ سرفینگ در سفر : اقامت رایگان : چگونه یک میزبان پیدا کنیم !؟

وقتی پروفایلتان را تکمیل کردید، می توانید برای پیدا کردن یک میزبان جستجو کنید. روی کلمه Surf کلیک کنید و نام مکانی را که قرار است به آن سفر کنید بنویسید؛ برای مثال لندن. با این کار، فهرستی از میزبان هایی که آماده پذیرایی از شما هستند، به شما معرفی می شوند. می توانید در میان آنها بگردید و تجربه های آنها را بخوانید. سپس می توانید روی پروفایل یک میزبان کلیک کنید. به پروفایل او دقت کنید و تصمیم بگیرید که آیا از او خوشتان می آید یا خیر؛ و سپس یک درخواست برایش بفرستید.

کوچ سرفینگ در سفر : اقامت رایگان : گروه های کوچ سرفینگ Couchsurfing

گروه های کوچ سرفینگ Couchsurfing روشی فوق العاده برای پیدا کردن اطلاعات قابل اطمینان در مورد همه نکات سفر هستند؛ تنها کافیست نام چیز هایی که به آنها علاقه دارید تایپ کنید؛ برای مثال بنویسید هند و گروه های متعددی به شما معرفی می شوند که اطلاعات مرتبط با هند دارند و می توانید به آنها بپیوندید. این گروه ها همچنین یک روش عالی برای پیدا کردن همسفران خوب دارند؛ زیرا معمولا هر کشور یا منطقه ای دارای گروهی است که به کمک به گردشگران برای ملاقات با یکدیگر و سفر با یکدیگر اختصاص دارد. اگر در این سایت یک تازه وارد باشید و تجربیات زیادی در کوچ سرفینگ Couchsurfing نداشته باشید، ممکن است پیدا کردن میزبان برایتان سخت باشد. وقتی برای یک میزبان درخواست می فرستید، یک گزینه انتخابی وجود دارد که نوشته است ؛ این جمله به این معنیست که سایر میزبان های منطقه مورد نظر شما نیز قادر خواهند بود درخواست شما را ببینند و متوجه می شوند شما در پی یک محل اقامت هستید و در نتیجه با شما تماس برقرار می کنند. شما می توانید پروفایل های آنها را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در منزل آنها اقامت کنید یا خیر. در نهایت، کوچ سرفینگ Couchsurfing تبادل ایده هاست و اگر درخواست شما شخصی باشد، احتمال این که پاسخ مثبتی از میزبانان احتمالی بگیرد بیشتر است. پروفایل میزبانان را بخوانید و ببینید آیا هیچ علاقه مشترکی با شما دارند یا خیر. آیا دلتان می خواهد که برای آنها شام درست کنید یا یک مهارت تازه به آنها یاد بدهید. اگر یک میزبان به شما پاسخ داد، حتما پاسخ او را بدهید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر خودتان هم میزبان بوده باشید، احتمال این که یک میزبان برای خود پیدا کنید بیشتر است؛ بسکمک از مردم از کوچ سرفینگ Couchsurfing استفاده می کنند تا برای تعطیلات خود یک محل اقامت پیدا کنند؛ اما هرگز سعی نمی کنند با میزبانی برای دیگران، دین خود را ادا کنند. شما از آن دسته افراد نباشید.

کوچ سرفینگ در سفر : اقامت رایگان : آیا در کوچ سرفینگ Couchsurfing امنیت وجود دارد !؟

اگر نظرات منفی یا خنثی در مورد یکی از میزبانان وجود دارد، حتما آنها را بخوانید و در نظر داشته باشید که اقامت کردن نزد چنین افرادی عاقلانه نیست. تعداد بسیار کمی از این میزبانان برای دلایل و اهداف نادرستی در این پروژه درگیر شده اند. جذب کردن زنان غربی به خانه هایشان به امید روابط نامتعارف (این گونه میزبانان اغلب اهل هندوستان و مراکش هستند)، سعی در فروش پکیج های تور به گردشگران یا تلاش برای جمع کردن دوستان گردشگر به جای داشتن یک زندگی اجتماعی واقعی، از چمله اهداف نادرست این گونه افراد به شمار می روند. اما اگر کوچ سرفینگ Couchsurfing را انجام دهید، تجربیات بد بسیار کمی خواهید داشت و صدها یا هزاران تجربه عالی و به یاد ماندنی کسب خواهید کرد. اما بهترین روش برای ایده گرفتن در مورد یک شخص این است که نظرات دیگران را در مورد آن شخص بخوانید. هرگز اجازه ندهید میزبانان از شما پولی دریافت کنند و اگر یکی از میزبانان عمل ناشایستی انجام داد، فقط آن مکان را ترک کنید؛ اگر لازم بود با پلیس تماس بگیرید و همچنین با مدیریت سایت ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید پروفایل این میزبان را ببندند و حذف کنند. اگر تنها نباشید کوچ سرفینگ Couchsurfing بسیار ایمن تر است و مانند هیچ هایک کردن hitchhiking (گرفتن سواری رایگان از خودرو های عبوری)، سفر کردن با یک دوست یا یک گردشگر دیگر ایده بسیار بهتری به نظر می رسد.

کوچ سرفینگ در سفر : اقامت رایگان : آیا باید کوچ سرفینگ را تجربه کنیم !؟

این کار را حتما باید انجام دهید. کوچ سرفینگ Couchsurfing به شما یک جامعه کوچک گردشگری را معرفی می کند که به شما کمک می کنند تجربیاتی که در شرایط عادی به هیچ وجه به دست نمی آورید، کسب کنید. بسکمک از جالب ترین تجربیات شما در سفر، زمانی خلق می شوند که افرادی از آن کشوری که به آن سفر کرده اید، شما را به خانه خود دعوت می کنند و جاهای دیدنی منطقه خود را به شما نشان می دهند. با کوچ سرفینگ ، می توانید بار های زیر زمینی در کشور رومانی را کشف کنید، در رستوران های پنج ستاره مومبای مورد پذیرایی قرار بگیرید، در کنار دلفین ها کایاک سواری کنید، بهترین سوشی ژاپنی را بچشید، در یک مدرسه آموزشی سامورایی مورد استقبال قرار بگیرید، در بالای یک غار مشرف به پترا Petra، زیر آسمان پر ستاره بخوابید و دوستان فوق العاده پیدا کنید. کوچ سرفینگ Couchsurfing یک روش عالی و بی نظیر برای وارد شدن به جامعه کوچک گردشگران و ماجراجویان است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2081

به "کوچ سرفینگ در سفر ، میهمان شدن در منزل مردم محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچ سرفینگ در سفر ، میهمان شدن در منزل مردم محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید