کوکاکولا اگر ایرانی بود!، عکس

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، هوش مصنوعی قوطی کوکاکولا را برای کشورهای مختلف طراحی نموده و این طرح زیر مربوط به ایران می گردد

کوکاکولا اگر ایرانی بود!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، هوش های مصنوعی تصویرساز، عکس هایی که مد نظر شما هستند را ایجاد می نمایند. تنها کافی است برای آن ها بنویسید که چه در فکر دارید، مثلا تصویر یک گلدان با دو گل رز در کنار یک پنجره در هنگام غروب با نوشتن این عبارت به انگلیسی، هوش مصنوعی و عبارت شما را تحلیل نموده و بر اساس متنی که شما نوشتید، یک تصویر نو که مانند آن را در هیچ جا ندیدید ساخته می گردد.

البته هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.

هوش مصنوعی تصویرساز از دل فناوری هایی تبدیل عکس چاپی به یک تصویر متحرک و بازسازی تصاویر قدیمی ساخته شده و درواقع با افزایش قدرت و توانایی هوش مصنوعی در ایجاد و درک تصویر، حالا شاهد آن هستیم که هوش های مصنوعی مختلف به خوبی حرف انسان را می فهمند و تصاویر نو خلق می نمایند.

البته این فناوری هنوز هم جای کار دارد و فعلا تصاویری خروجی با خطاهای بسیاری همراه است. اخیرا افرادی از هوش مصنوعی درخواست نموده اند تا تصاویری از مشهد در 1500 را ایجاد کند و نتایج خیره نماینده بوده است.

هوش مصنوعی قوطی کوکاکولا را برای کشورهای مختلف طراحی نموده و این طرح زیر مربوط به ایران می گردد

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2152

به "کوکاکولا اگر ایرانی بود!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوکاکولا اگر ایرانی بود!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید