گردشگری عامل توسعه لرستان

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، معاون استاندار لرستان بر لزوم کوشش و همت مدیران استان برای رونق گردشگری استان تأکید کرد.

گردشگری عامل توسعه لرستان

به گزارش خبرنگاران احمدرضا دالوند هفدهم دی ماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه لرستان از استان های گردشگرپذیر و دارای ظرفیت و پتانسیل های بالایی در این حوزه است، اظهار کرد: امروزه صنعت گردشگری پردرآمدترین و پررونق ترین صنعت دنیا محسوب می گردد و هر کشوری روی این موضوع برنامه ریزی مناسبی داشته، سهم بسزایی در بحث درآمدها و مبادلات مالی به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه به ظرفیت های بالای استان در بحث گردشگری اشاره نمود و این صنعت را عامل توسعه لرستان برشمرد و اضافه کرد: اگر بتوانیم در این حوزه به درستی برنامه ریزی کنیم، علاوه بر رونق مالی، در بحث های فرهنگی و دیگر موضوعات نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهیم داشت.

دالوند بر لزوم کوشش و همت همه مدیران دستگاه های اجرایی در این حوزه تأکید کرد و گفت: برای رونق صنعت گردشگری مدیران باید نگاه خود را تغییر دهند و همکاری لازم را با ستاد هماهنگی خدمات سفر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه همه امکانات و تشکیلات مربوط به نظام بوده و هدف نظام خدمت رسانی به مردم است، اضافه کرد: نگاه جزیره ای به این موضوعات ضربه بزرگی به استان خواهد زد.

وی مطرح نمود: همه دستگاه ها وظیفه داریم با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های استان به استقبال مسافران برویم تا خاطرات خوبی در فکر آن ها تداعی گردد.

دالوند از تشکیل 10 کمیته برای برنامه ریزی و هماهنگی های لازم این ستاد اطلاع داد و بیان نمود: با توجه به تجربه هایی که از سال قبل در این کمیته ها کسب شده، نقاط ضعف و قوت آنالیز خواهد شد و طی جلسه آینده برنامه ها و پیشنهادات عملیاتی خود را ارائه خواهند داد تا در این ایام آمادگی کامل را داشته باشیم.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: به منظور راهنمایی و راهنمایی مسافران نرم افزاری تهیه شده که به محض ورود گردشگران به استان این اپلیکیشن پیشنهاد و اماکن گردشگری و مذهبی به آنان معرفی می گردد.

وی اعلام نمود: بعلاوه به منظور بازدید از اماکن گردشگری و دیدنی استان تورهای یک روزه برای مسافرین فراهم خواهد شد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2086

به "گردشگری عامل توسعه لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری عامل توسعه لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید