گل محمدی: جای گفتن مسائل پرسپولیس اینجا نیست

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، یحیی گل محمدی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. نیمه اول با توجه به تغییراتی که داشتیم، خوب بود. با اینکه تغییرات، باعث ناهماهنگی شده بود، اما هر وقت توانستیم در زمین حریف پاسکاری کنیم، به موقعیت رسیدیم و خطرناک بودیم.

گل محمدی: جای گفتن مسائل پرسپولیس اینجا نیست

وی اضافه نمود: زمان خیلی بدی گل خوردیم که آخرین دقیقه وقت اضافه نیمه اول بود و این کارمان را سخت کرد. نیمه دوم برای ما خوب بود که توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضای پشت هافبک های گل گهر به خوبی استفاده کردیم. موقعیت های خوبی در آن فضا به دست آوردیم و وقتی توانستیم پاس بدهیم، کار ما شکل گرفت، از فضاها، از عمق و کناره ها استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم برنده این بازی باشیم، اما متأسفانه بدموقع گل خوردیم. گل گهر روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و باید دقت بیشتری می کردیم که به آنها ضربه ایستگاهی ندهیم. بچه ها امروز خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند که جبران کنند. در نیمه اول هم موقعیت های خوبی داشتیم و همانطور که گفتم می توانستیم برنده بازی باشیم، اما این اتفاق رخ نداد.

گل محمدی در واکنش به این سؤال که به دو بازیکن تازه خود بازی داد، اما چرا رضا دهقانی اصلاً در لیست او نبود، گفت: در بازی قبلی هم گفتم، وقتی تغییرات زیاد باشد، بازیکنان نیاز به بازی های بیشتری دارند تا هم نقاط ضعف خود را برطرف کنند و هم به هماهنگی بیشتری با تیم برسند. اگر دقت کرده باشید، در این دو سال در هر پستی که فکر کنید، بازیکن از دست دادیم و یک تیم کامل از ما جدا شده اند. جایگزین کردن این بازیکنان، در این شرایط نقل وانتقالات سخت است. در این بازار هم از نظر مالی و هم بابت قراردادهایی که بازیکنان دارند، جذب آنها سخت است. با این حال، بازیکنانی که جذب کردیم، نیاز به اعتماد بیشتری دارند تا بیشتر بازی کنند و این فرایند زمان بر است تا دوباره تیم ساخته شود. این مسئله ای بوده که در دو سال اخیر با آن برخورد کردیم، اما در هر صورت تا جایی که بازیکنان در حد و توان شان است، زحمت می کشند و کنار بازیکنان قدیمی تر و باتجربه، تلاش می کنند. باید به آنها اعتماد بیشتری داشته باشیم و برای اینکه با آرامش بیشتری کار کنند، فضا را برای آنها آماده کنیم.

وی درباره استرس هواداران پرسپولیس بابت نتایج تیم و تکرار قهرمانی، گفت: همانطور که گفتم، مشکل ما تغییرات زیاد است. یکسری مشکل هم داریم که زمان گفتن آن، الان نیست. تمام اتفاقاتی که می توانست علیه تیم باشد، رخ داده است و کاری به آن اتفاقات و مسائل نداریم. این مسائل هم فقط مربوط به جدایی بازیکنان نیست، اما اینکه بخواهیم درباره مسائل صحبت کنیم، جای آن در این کنفرانس خبری نیست. باید صبورتر باشیم، به خودمان اعتماد کنیم و با کار و تلاش بیشتر، نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که صحبتی مبنی بر جذب دو بازیکن تاجیکستانی شد و آیا جذب این دو بازیکن آخرین اقدام سرخپوشان در نقل وانتقالات است، گفت: با این دو بازیکن صحبت هایی شده است و فردا آخرین روز نقل وانتقالاتی است. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم تصمیم نهایی آنها چیست. این انتقال هنوز صد درصد قطعی نشده است و در ادامه هم باید ببینیم شرایط تیم چطور پیش می رود و اگر نقاط ضعفی باشد، سعی می کنیم با گرفتن بازیکن آن را برطرف کنیم. جذب بازیکن هم در این شرایط سخت است که در شرایط بازی باشد و کیفیت خوبی هم داشته باشد، چون بازیکنی در این شرایط آزاد نیست. ان شاءالله سعی می کنیم رضایت هواداران را رفته رفته جلب کنیم و این فرایند زمان بر است که ما نیاز به زمان بیشتر برای هماهنگی بیشتر داریم.

گل محمدی در واکنش به این سؤال که پرسپولیس در سال های اخیر همیشه در ترکیبش ثبات داشته اما در بازی با گل گهر خط دروازه و خط دفاعی تغییرات زیادی داشت و آیا این همه تغییر ریسک بالایی نداشت، گفت: همه بازیکنان ما در یک سطح هستند. بازیکنی نداریم که خیلی اختلاف با دیگری داشته باشد. همه می توانند به تیم کمک کنند و باید از تمام انرژی و پتانسیلی که داریم، خوب استفاده کنیم. همه بازیکنان با تمام کمبودها جانانه می دوند، انرژی می گذارند و باید به همه آنها اعتماد کرده و از همه آنها به تحو احسن استفاده ببریم.

وی اضافه نمود: تغییرات نسبت به بازی قبل، زیاد بود، اما با توجه به اینکه روزهای کمی را با این سیستم تازه، تمرین کردیم، نیمه اول نسبتاً خوبی داشتیم و بازیکنان بازی خوبی انجام دادند. در نیمه دوم تغییرات داشتیم و همه پنج تعویض را هم انجام دادیم. همه بازیکنان زحمت می کشند، تلاش می کنند و هر کسی به زمین می آید از جان مایه می گذارد و باید به همه آنها اعتماد کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1786

به "گل محمدی: جای گفتن مسائل پرسپولیس اینجا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: جای گفتن مسائل پرسپولیس اینجا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید