آخرین تغییرات تور جهانی والیبال در نشست لوزان تشریح شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، عبدالعظیم عزیزخانی و کسری غفوری، رئیس و دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال کشورمان در نشست هماهنگی برگزار کنندگان تور جهانی والیبال ساحلی که در شهر لوزان سوئیس برگزار گردید، حضور یافتند. در این جلسه نمایندگان کشورهای حاضر در این مسابقات همچون ایران، کانادا، مراکش، فرانسه، استرالیا و … حضور داشتند.

آخرین تغییرات تور جهانی والیبال در نشست لوزان تشریح شد

در خاتمه این جلسه که به نوعی همفکری درخصوص نحوه برگزاری بین اعضای شرکت کننده محسوب می شد، مقرر شد مسابقات از سال 2017 با سیستم جدید برگزار گردد.

همچنین پیشرفت ایران در نحوه میزبانی از تور دنیای 2016 یکی از مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و آنالیز نهاده شد. در ادامه نیز برگزاری مسابقات تور دنیای به میزبانی ایران و در جزیره کیش با 100 هزار دلار و 3 ستاره قطعی شد.

از سویی دیگر مسابقات مکزیک و ترکیه به دلیل ضعف در برگزاری لغو شد. این در حالی است که کشورهای فیجی،ایتالیا، فرانسه و مراکش به صورت یک ستاره اضافه شدند.

اعضای حاضر در این جلسه درخصوص کسب سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا 2017 در وین اتریش به بحث و گفتگو پرداختند.

زمان برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 21 سال دنیا با نظر اعضای جلسه از ماه جون به جولای تغییر پیدا کرد.

دیگر موضوعی که در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد، مسابقات لانگ بیچ آمریکا بود که به دلیل شرایط نامساعد اسپانسر در جدول سال 2017 قرار ندارد. این در حالیست که این مسابقات چندین سال متوالی به صورت منظم برگزار شده بود.

ضمن اینکه مسابقات 3 تا 5 ستاره از نظر پخش تلویزیونی و تبلیغات، سخت گیرانه خواهد بود. 12 شبکه در سال 2017 پوشش مسابقات ستاره بالای فدراسیون دنیای را برعهده خواهند داشت که شامل شبکه هایی از ژاپن، مالزی، آمریکا، کانادا، سوئیس، کرواسی، اتریش، آلمان و برونئی است.

در سال 2017 هفت مسابقه یک ستاره، 2 مسابقه 2 ستاره، 7 مسابقه 3 ستاره، 2 مسابقه 4 ستاره و 5 مسابقه 5 ستاره برگزار می گردد.

مسابقات لهستان نیز به دلیل شرایط نامطلوب برگزاری در سال 2016 از 4 ستاره به 3 ستاره نزول پیدا کرد. همچنین با میزبانی آفریقای جنوبی در تور دنیای 2017 نیز موافقت نشد.

فدارسیون والیبال ایران 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری برای دومین سال متوالی میزبانی تور دنیای والیبال ساحلی را برعهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 412

به "آخرین تغییرات تور جهانی والیبال در نشست لوزان تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تغییرات تور جهانی والیبال در نشست لوزان تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید