کاراته کاهای ایران برای کسب هشت مدال مبارزه می نمایند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این رقابتها که با حضور626 کاراته کا از 75 کشور در دبی جریان دارد، امروز شنبه یک نماینده ایران راهی مبارزه نهایی شد و سه کاراته ایران برای کسب مدال برنز کوشش می نمایند.

کاراته کاهای ایران برای کسب هشت مدال مبارزه می نمایند

کاراته کای وزن 84- کیلوگرم کشورمان بعد از مدتها دوری از سکوی قهرمانی، همه رقبا را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. علی فداکار کار خود را با رجحان 3 بر صفر مقابل سارمن سینانی از کانادا شروع کرد و سپس پناه عبداله علیف از آذربایجان را 4 بر یک پشت سر گذاشت.وی در سومین مبارزه مود میگوئل آمانگوس از آرژانتین را 7 بر 3 شکشت داد و در ادامه با رجحان در قانون سنشو (امتیاز اول) برابر ایوانکویچ از کرواسی راهی نیمه نهایی شد و سپس در مبارزه با والری چوبتار دارنده مدال برنز دنیا از اوکراین 7 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه نهایی شد.

در وزن 68+ کیلوگرم بانوان حمیده عباسعلی با رجحان مقابل مریم ییلدیریم از آلمان، فابینه کوفمن از سوئیس، النی چاتریالدو از یونان و شکست یک بر صفر مقبال یوکوزا از ژاپن راهی گروه شانس مجدد شد و در مرحله نیز سهیلا اواسماعیل از مصری را شکست داد و به دیدار رده بندی رفت.

در همین وزن محدثه آقایی در مبارزه نخست برابر الکساندو استوبلوا از بلغارستان را شکست داد و سپس دومینیکا تاتاروا از اسلواکی را از پیش رو برداشت. آقایی در دو مبارزه بعدی خود با رجحان مقابل عایشه محمد از مصر و ادا اتمور از ترکیه راهی مبارزه نیمه نهایی شد و در این مرحله یک بر صفر نتیجه را به لائوره فلورنتین از فرانسه واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

فردا در روز انتهای این مسابقات نمایندگان کشورمان برای کسب یک مدال طلا و 7 برنز به روی تاتامی خواهند رفت .علی فداکار در وزن 84- برای کسب مدال طلا به مصاف احمد المساری از مصر می رود.

علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلو گرم علی اصغر اسیابری برای کسب نشان برنز آرمان التیمور از ترکیه را پیش رو دارد. امیررضا میرزایی در وزن 67- کیلو گرم برای کسب نشان برنز به مصافامیرعلی از قزاقستان می رود.

آویشن باقری در وزن 55- کیلو گرم بانوان برای کسب نشان با رقیبی از مصر مبارزه می نماید. حمیده عباسعلی و محدثه آقایی هم در وزن به 68- کیلوگرم به ترتیب به مصاف ماریا تورس از اسپانیا گوادولوپه کوئینتال از مکزیک در دیدار رده بندی می روند.

ضمن اینکه در در کاتای انفرادی هم ابوالفضل شهرجردی برای کسب مقام سوم با کاتاروی مراکشی دیدار خواهد نمود. در کاتای تیمی مردان هم نمایندگان کاراته ایران با ترکیب محمد رضا پورعماد، عباس حیاتی فر و علیرضا ابوالحسنی برای کسب نشان برنز به مصاف تیم مراکش خواهند رفت.

این دوره از مسابقات فردا با برکزاری دیدارهای رده بندی و نهایی به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 441

به "کاراته کاهای ایران برای کسب هشت مدال مبارزه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران برای کسب هشت مدال مبارزه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید