آمار ترسناک علیرضا بیرانوند در قفس توری پرسپولیس!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، 803 دقیقه و تنها یک گل خورده؛ باید دروازه بان باشید تا به ارزش و اهمیت کار علیرضا بیرانوند پی ببرید. مهاجمان مس کرمان، تنها تیمی هستند که در این مدت دروازه او را باز نموده اند و سایرین هیچ شانس دیگری نداشتند.

آمار ترسناک علیرضا بیرانوند در قفس توری پرسپولیس!

تراکتور، آخرین تیم لیگ رجحان بود که یک کلین شیت را به بیرانوند هدیه داد. پیش از این آلومینیوم اراک نیز نتوانسته بود دروازه بیرانوند را باز کند، اما بخش عمده رکورد گلر شماره یک پرسپولیس، به فصل گذشته و جایی برمی گردد که او به همراه خط دفاعی پرسپولیس، یک تنه تیم را به سمت قهرمانی راهنمایی کردند.

پس از گل نابهنگام سپاهان در دقایق پایانی، پرسپولیسی ها تحولی عجیب را تجربه کردند و بیرانوند هم بخشی از این پروژه تحول بود. او برابر مس رفسنجان، ملوان، پیکان، گل گهر و نساجی کلین شیت کرد تا علاوه بر کسب دستکش طلایی، جام را هم بالای سر ببرد.

البته در آخرین دقایق بازی با نساجی، او جای خود را به احمد گوهری داد تا گلر ذخیره پرسپولیس نیز پیروز گردد در این پیروزیت نقش خود را داشته باشد. اما به هر حال اعتبار این رکورد علاوه بر مدافعان پرسپولیس، به بیرانوند می رسد که قفس توری سرخپوشان را کاملا تضمین نموده است.

جالب اینکه در این مدت بازی پیکان، مس رفسنجان، استقلال، آلومینیوم و تراکتور با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس همراه شده و همین موضوع اهمیت کلین شیت بیرانوند را کاملا نشان می دهد.

او که حالا امید زیادی دارد تا بار دیگر آقای کلین شیت فوتبال ایران گردد، کوشش می نماید تا این روند را در لیگ برتر برابر ذوب آهن نیز ادامه دهد. در صورتی که او دو بازی دیگر را بدون گل خورده سپری کند، با ده بازی و یک گل خورده، پای به شهرآورد خواهد گذاشت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2175

به "آمار ترسناک علیرضا بیرانوند در قفس توری پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ترسناک علیرضا بیرانوند در قفس توری پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید