اجرای طرح کتاب یار در راستای افزایش سرانه مطالعه

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز برگزاری اقدامات فرهنگی مانند طرح کتاب یار را در بلند مدت، زمینه ساز افزایش سرانه مطالعه در میان شهروندان تبریزی دانست.

اجرای طرح کتاب یار در راستای افزایش سرانه مطالعه

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ ایرج شهین باهر در حاشیه کتاب گردی طرح کتاب یار، با مثبت ارزیابی کردن اثرات این طرح گفت: برآیند آنالیز انجام شده این است که طرح های تشویقی مانند کتاب یار توانسته به افق های مورد نظر ما نزدیک گردد و بی شک این یک خبر خوش فرهنگی در آستانه سال نو برای همه فعالان فرهنگی مجموعه شهرداری تبریز است.

او اضافه نمود: اینکه بسیاری از کتابفروشی ها در همان روزهای نخستین مرحله دوم از طرح کتاب یار که با عنوان عیدانه کتاب برگزار می گردد، سهمیه خود را تمام نموده اند، نشان از استقبال شهروندان دارد و این نشان می دهد که مردم چه اندازه به مطالعه کتاب رغبت دارند.

او با قدردانی از جلب مشارکت شایسته شهروندان و مسئولان در این طرح که به اقبال عمومی شهروندان در طرح کتاب یار منجر شده است، اضافه نمود: می توان با خلاقیت هایی تازه، زمینه برگزاری مطلوب تر این طرح در سال جدید را نیز پیش بینی کرد.

یادآور می گردد مرحله دوم طرح کتاب یار، با عنوان عیدانه کتاب از بیستم اسفندماه تا 25 اسفند ماه با ارائه 30 درصد تخفیف در کتابفروشی های تبریز در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1453

به "اجرای طرح کتاب یار در راستای افزایش سرانه مطالعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کتاب یار در راستای افزایش سرانه مطالعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید