احتمالا مسافران این پرواز، جریمه های چندهزار دلاری خواهند شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، ویدئوهایی از پرواز 30 دسامبر که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که نشان می دهد مسافران بدون ماسک، بدون فاصله گیری، در حال آواز خواندن و رقصیدن در راهرو و روی جایگاه ها هستند.

احتمالا مسافران این پرواز، جریمه های چندهزار دلاری خواهند شد

در بیانیه مشترک عمر الغبرا، وزیر حمل و نقل، وزیر بهداشت ژان ایو دوکلوس و وزیر امنیت عمومی مارکو مندیچینو که عصر روز سه شنبه به وسیله آژانس حمل و نقل کانادا منتشر شد، آمده است: سلامت و ایمنی مهمانداران و مسافران در طول پرواز اولویت اصلی است. ما از رفتارهای غیرقابل قبول و مواردی از عدم رعایت ماسک و سایر الزامات ایمنی هوانوردی که در طی یک پرواز چارتر سان وینگ ایرلاینز بین مونترال و کانکون در 30 دسامبر 2021 اتفاق افتاده، مطلع هستیم.

بر اساس بعضی گزارش های رسانه ها، این هواپیما چارتر شده و بعضی از مسافران اینفلوئنسر و بازیگران برنامه های تلویزیونی کبک Occupation double و Lîle de lAmour بودند.

آقای الغبرا نوشت: من از آژانس حمل و نقل کانادا خواسته ام که این موضوع را آنالیز کند. ما باید خطرات کووید را جدی بگیریم!

وزیر الغبرا در این بیانیه اضافه کرد: اگر وزارتخانه تشخیص دهد که عدم رعایت مقررات و الزامات اتفاق افتاده است، مسافران ممکن است به ازای هر تخلف تا 5000 دلار جریمه شوند.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (Public Health Agency of Canada PHAC) و عوامل کلیدی فرایند بازگشت مسافران به کانادا را هماهنگ می نمایند ارائه اطلاعات نادرست به هنگام ورود به کشور یک تخلف جدی محسوب می گردد.

شرکت سان وینگ ایرلاینز در پستی نوشته است: در نتیجه تحقیقات ما و امتناع گروه از موافقت با همه شرایط حمل، تصمیم گرفتیم پرواز برگشت را لغو کنیم. ما از هر گونه ناراحتی برای مسافران متاسفیم.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1846

به "احتمالا مسافران این پرواز، جریمه های چندهزار دلاری خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالا مسافران این پرواز، جریمه های چندهزار دلاری خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید