ارسال 30 قطعه شعر به جشنواره شعر امید دانشگاه آزاد بندرعباس

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: در مرحله استانی 30 قطعه شعر به دبیرخانه جشنواره شعر امید ارسال و با داوری اساتید صاحب نظر حدود 10 شعر برگزیده و به مرحله کشوری ارائه شد.

ارسال 30 قطعه شعر به جشنواره شعر امید دانشگاه آزاد بندرعباس

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمود صباحی زاده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در مراسم اختتامیه استانی جشنواره شعر امید که به همت معاونت فرهنگی و با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان شاعر به صورت حقیقی و مجازی در این واحد دانشگاهی برگزار گردید، گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می گردد که مرحله استانی آن به خاتمه رسید و اشعار برگزیده در استان هرمزگان به مرحله کشوری راه می یابند.

صباحی زاده اضافه کرد: در مرحله استانی 30 قطعه شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و با داوری اساتید صاحب نظر حدود 10 شعر در مرحله استانی برگزیده و به دبیرخانه مرکزی این جشنواره برای رقابت به مرحله کشوری ارائه شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس با بیان اینکه در این جشنواره از چهار اثر منظوم که توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس به رشته تحریر درآمده بود، رونمایی شد، گفت: دو اثر دانشجویی از ملیحه زرنگاری از بندرعباس و مینا ابولی زاده فرد از بندر لنگه و دو اثر منظوم سروده اعضای هیئت علمی، در این مراسم رونمایی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1487

به "ارسال 30 قطعه شعر به جشنواره شعر امید دانشگاه آزاد بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 30 قطعه شعر به جشنواره شعر امید دانشگاه آزاد بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید