استقلال با دست های بسته و خالی به لیگ بیستم رسید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که روزهای سخت و بحرانی را پشت سر گذاشته است، امروز برای اولین بار در لیگ بیستم به میدان می رود و حریف آنها تیمی ناشناخته و تازه صعود نموده به لیگ برتر به نام مس رفسنجان است.

استقلال با دست های بسته و خالی به لیگ بیستم رسید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

استقلالی ها که از مدت ها پیش با پدیده بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی روبرو بودند و به همین دلیل در لیگ قهرمانان آسیا هم بدون حضور بازیکنان جدیدشان به میدان رفتند و از این بابت صدمه شدیدی هم خوردند، در حالی به هفته اول لیگ برتر رسیدند که علیرغم پرداخت بدهی های خارجی شأن که منجر به بسته شدن پنجره آنها شده بود، در این بازی نیز (به احتمال زیاد) قادر به استفاده از بازیکنان جدید خود نیستند.

فرایند کند تسویه حساب با وینفرد شفر و تعلل وکیل وی در اعلام وصول مطالبات این پیرمرد آلمانی باعث شد تا استقلالی ها حتی بعد از پرداخت مطالبات وی به راحتی قادر به باز کردن پنجره نباشند.

آبی پوشان بعد از ظهر امروز در استادیوم آزادی مقابل مس رفسنجان به میدان می فرایند و هنوز مجوز رسمی فیفا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را دریافت نکرده اند تا به نظر برسد حتی در صورت باز شدن رسمی پنجره این تیم در ساعات باقی مانده به بازی و ثبت احتاقتصادی قراردادها، فکری حاضر به پذیرفتن ریسک استفاده از بازیکنان جدید نباشد.

بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و عدم استفاده از بازیکنان جدید در بازی اول، تنها مشکل استقلالی ها نیست این تیم در حالی به اولین بازی خود رسید که با مسائل عدیده اقتصادی هم روبرو است. آبی ها در حالی امروز به میدان می فرایند که هنوز بابت قراردادهای این فصل خود دریافتی نداشته و با دستانی خالی به لیگ برتر رسیدند.

بحران اقتصادی در تیم استقلال قبل از بازی به حدی بود که مسئولان این باشگاه حتی برای تهیه البسه بازی و هزینه های هتل و اردوی پیش از بازی هم دچار مسائلی بودند و با زحمت فراوان مقدمات حضور در این بازی را فراهم کردند.

ملاقات استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار می گردد که این اولین میزبانی استادیوم آزادی از لیگ بیستم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1212

به "استقلال با دست های بسته و خالی به لیگ بیستم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با دست های بسته و خالی به لیگ بیستم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید