اشتباهات رایج متقاضیان مسکن ملی هنگام ثبت نام

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، ثبت نام مسکن ملی در شهر تهران از روز گذشته آغاز شد. با توجه به جمعیت بالای این شهر بسیاری از متقاضیان پیروز نشدند درخواست خود را برای شهر مورد نظر به ثبت برسانند که تعداد زیاد متقاضی و اشتباهات رایج کاربران هنگام ثبت نام علت اصلی جا ماندن از ثبت درخواست بود.

اشتباهات رایج متقاضیان مسکن ملی هنگام ثبت نام

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران و 9 استان دیگر روز گذشته در شرایطی آغاز شد که پس از گذشت چند ساعت ظرفیت نام نویسی در بسیاری شهرها و بویژه شهرهای استان تهران تکمیل شد.

نکته مهم برای ثبت نام شهفرایندان تهرانی این است که ساکنان شهر تهران می توانند در 4 شهر جدید، پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی درخواست خود برای مسکن را ثبت نمایند و ثبت نام برای دریافت مسکن در شهر تهران انجام نمی گردد. اما بسیاری از متقاضیان از این محدودیت ثبت نامی بی اطلاع بودند و به همین دلیل هنگام ثبت نام در کوشش بودند شهر تهران را در میان شهرهای دیگر پیدا نمایند و درخواست خود را ثبت نمایند، اما این جست و جوی بی فایده، فرایند ثبت نام آنها را طولانی کرد و این متقاضیان نتوانستند برای ثبت نام در هیچ کدام از شهرهای جدید اقدام نمایند.

اما متقاضیان ثبت نام مسکن ملی هنگام ثبت نام باید به چند نکته توجه نمایند تا ثبت نام آنان با مشکل روبرو نباشد.نخست آنکه در سامانه های ثبت نامی نباید هنگام ثبت نام کاربران همزمان از فیلتر شکن استفاده نمایند. نکته دیگر اینکه در تمام فرآیند ثبت نام کاربران نباید همزمان سایت های دیگر را باز نمایند. از طرف دیگر هنگام ثبت نام به هیچ عنوان نباید از کلید بازگشت(back) استفاده کرد. در غیر این صورت ثبت نام باید از ابتدا آغاز گردد و با توجه به تعداد زیاد متقاضیان شانس ثبت نام کاهش پیدا می نماید. ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان های تهران، البرز و قزوین از روز شنبه 30 آذر آغاز شد. همچنین از روز گذشته و به مدت 3 روز در ثبت نام مرحله دوم این طرح در استان های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، زنجان و هرمزگان آغاز شد.

تکمیل ظرفیت در بیشتر شهرها

ظرفیت در هشت استانی که روز گذشته ثبت نام در آنها صورت گرفت به جز شهرهای ایوانکی، شریف آباد برای استان تهران و اشتهارد در استان البرز تکمیل شد. متقاضیان برای نام نویسی به سایت www.tem.mrud.ir مراجعه نمایند.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

منبع: ساختمانچی
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 617

به "اشتباهات رایج متقاضیان مسکن ملی هنگام ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات رایج متقاضیان مسکن ملی هنگام ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید