امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، امیرحسین شفیعی را به عنوان مدیر تماشاخانه سرو منصوب کرد.

امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

جهت دریافت خدمات اجرای درخت مناسب پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمید نیلی طی حکمی امیرحسین شفیعی را به عنوان مدیرتماشاخانه سرو جایگزین حامد گودرزی کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با توجه به ظرفیت های بالقوه تماشاخانه سرو و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود در جهت اعتلای و رونق روزافزون این تماشاخانه که مامن هنرمندان شریف تئاتر مقاومت می باشد تلاشی مجاهدت گونه را شروع نموده و این تماشاخانه را به عنوان مرکزی برای فراوری و رشد کمی و کیفی تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیش از پیش فعال نمائید.

امیرحسین شفیعی پیش از این دبیری جشنواره تئاتر خرداد، مدیر دفتر تئاتر خیابانی حوزه هنری، مدیر دفتر فراوری تئاتر حرفه ای حوزه هنری، دبیر جشنواره تئاتر استان تهران، دبیر اجرایی سوگواره هنرهای نمایشی خمسه و ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و … را نیز بر عهده داشته است.

وی همچنین آثاری همچون دریادلان، نقطه ته خط، سلول من تروریست نیست، پارادوکس ،نامیرا وهیس، خرم فتح را روی صحنه برده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 701

به "امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید