اوبر با آگهی های سقفی هم کسب درآمد می نماید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، شرکت اوبر که خدمات به اشتراک گذاری تاکسی ارائه می دهد از نمایش تبلیغات سقفی در بعضی شهرهای آمریکا خبر داده است.

اوبر با آگهی های سقفی هم کسب درآمد می نماید

جهت دریافت خدمات اجرای گلدان در پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، از جمله شهرهایی که اوبر میخواهد در آنها تبلیغاتی را بر روی سقف تاکسی های خود نمایش دهد، می توان به آتلانتا، دالاس و فونیکس اشاره نمود.

اوبر برای نمایش تبلیغات سقفی خود با شرکت آدومنی همکاری خواهد نمود. این شرکت پایه هایی را برای نصب و نمایش این نوع تبلیغات طراحی نموده که بر روی سقف خودروها نصب می شوند و آگهی ها را نمایش می دهند.

اوبر اعلام نموده که به زودی این طرح را در بسیاری از شهرهای آمریکا به اجرا درخواهد آورد. البته نصب این پایه های آگهی سقفی بر روی خودروها الزامی نیست، اما اوبر به هر راننده ای که این کار را انجام دهد، 300 دلار پرداخت خواهد نمود. همچنین رانندگانی که با نصب این اگهی های سقفی در هفته بیش از 20 ساعت رانندگی نمایند 100 دلار اضافی نیز دریافت می نمایند.

هر یک از این اگهی های سقفی ویدئویی به مدت هشت ثانیه نمایش داده می شوند و برای انتخاب و نمایش آنها به موضوعاتی همچون موقعیت مکانی رانندگان و زمان شبانه روز هم توجه می گردد. اجرای این طرح توسط اوبر از اول آوریل شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 684

به "اوبر با آگهی های سقفی هم کسب درآمد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوبر با آگهی های سقفی هم کسب درآمد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید