ایران الگوی وحدت و همدلی امت اسلامی در دنیا است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمد جمالی دوشنبه شب در آیین میلاد پیامبر اکرم(ص) در مسجد جامع اهل سنت بوشهر گفت: وحدت نعمت بزرگی است و باید در راستای تقویت وحدت اسلامی کوشش ویژه داشته باشیم.

ایران الگوی وحدت و همدلی امت اسلامی در دنیا است

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم اتفاقاتی که در دیگر کشورهای اسلامی اتفاق افتاده در کشور ما نیز تکرار گردد، افزود: هفته وحدت فرصت بسیار خوبی برای گسترش و تقویت وحدت در بین جوامع اسلامی است.

رئیس شورای ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر توضیح داد: نه تنها در سطح کشور خودمان بلکه باید وحدت اسلامی را در همه دنیا اسلام و در کشورهای مختلف گسترش دهیم.

وی ادامه داد: ایران ام القرای دنیا اسلام است و باید برای دیگر کشورها الگویی برای اتحاد و همدلی باشد و دیگر کشورها از ایران الگو بگیرند. سفارش امام راحل و رهبر معظم انقلاب هم بر توسعه این وحدت بوده است.

جمالی به کوشش های آمریکا و هم پیمانانش برای ایجاد مشکل برای مردم ایران اشاره نمود و اضافه نمود: مسئولان در سطوح مختلف باید کوشش نمایند و پای کار باشند و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده نمایند تا مسائل مردم کمتر گردد.

وی به امنیت بالای ایران اسلامی اشاره نمود و گفت: اگر امروز شاهد امنیت خوبی در سطح کشور هستیم به خاطر همین اتحاد و همدلی است و باید قدردان این امنیت باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 28

به "ایران الگوی وحدت و همدلی امت اسلامی در دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران الگوی وحدت و همدلی امت اسلامی در دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید