این ترفندها خانه شما را گران نشان می دهد!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، حتی با بودجه کم هم می توانید خانه ای لوکس و شیک داشته باشید.

این ترفندها خانه شما را گران نشان می دهد!

در این مطلب از خبرنگاران به بیان راهکارهایی مقرون به صرفه برای داشتن خانه گران و شیک را به شما معرفی می کنیم. دیگر داشتن خانه لوکس و شیک رویا نیست و نیاز به صرف پول کلان ندارد، بلکه فقط با کمی خلاقیت می توانید خانه خود را لوکس تر کنید.

راهکارهایی مقرون به صرفه برای داشتن خانه گران و شیک

تغییرات دکوراسیون ممکن است به نظر پرهزینه و مشکل به نظر برسد. اما در حقیقت با انتخاب ها و راهکارهای هوشمندانه می توان خانه ای با بودجه محدود ایجاد کرد.

رنگ اضافه کنید

رنگ بسیار مقرون به صرفه است اما تفاوت بسیاری هم ایجاد می نماید. برای زنده کردن فضا به تن کمی از یک رنگ یا یک رنگ جسورانه نیاز دارید. رنگ کردن با اینکه هزینه بسیار کمی دارد اما برای تغییر احساس کلی اتاق بسیار مناسب است.

عوض کردن کوسن مبلمان از راهکارهایی مقرون به صرفه برای داشتن خانه گران و شیک

کوسن ها اکسسوری های خوبی برای درخشان کردن خانه هستند که حتی می توانید خودتان آن ها را درست کنید. صاحب خانه باید کوسن های قدیمی را دور بیندازد و کوسن های نو روشن یا طرح دار را جایگزین کند، یا فقط روکش کوسن ها را تعویض کند. رنگ ها و بافت ها را ترکیب و جفت کنید و گروه های مختلف را در هم بیامیزید. اما همواره بیشتر بهتر نیست، مراقب باشید زیاده روی نکنید و مبلمان را با کوسن ها شلوغ نکنید.

قاب بندی داشته باشید

اگر دیواهای شما به جز تابلوهای هنری خالی و ساده هستند توصیه می کنیم قاب بندی را به دیوار و سقف اضافه کنید. لازم نیست یک قاب بندی پر زرق و برق و ویکتوریایی داشته باشید. این ترفند با یک طرح ساده و یک لایه یا قاب بندی یک لایه عمیق هم قابل اجرا است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این سبدها دکور خانه را تزیین کنید سر بزنید.

آثار هنری روی دیوارها از راهکارهایی مقرون به صرفه برای داشتن خانه گران و شیک

از عکس های خانوادگی گرفته تا چیزهایی که خودتان درست نموده اید یا تابلوها، می توانند محیط را به یک خانه واقعی تبدیل نمایند. قبل از نصب کردن هرچیزی باید محل نصب آن را تعیین کنید. مطمئن شوید تابلویی که انتخاب نموده اید، مقدار دیواری است که می خواهید آن را تزیین کنید و به یاد داشته باشید برای هر دیوار خالی نیاز به تابلو ندارید. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید می توانید خودتان آثار هنری کم خرج و زیبایی خلق کنید.

خودتان قفسه بسازید

کلید ساخت زیبای هر قفسه ای، از کتابخانه گرفته تا کابینت آشپزخانه، این است که آن ها کاملا با خانه شما متناسب باشند. ساده ترین راه برای رسیدن به این هدف این است که آن ها را از زمین تا سقف بسازید. یک قفسه کتاب که کل دیوار را گرفته است، گران تر از قفسه کوچک در گوشه دیوار به نظر می رسد. خوشبختانه می توانید فقط دو آخر هفته وقت بگذارید و ساخت قفسه را تمام کنید

وسایل قدیمی را عوض کنید

سریع ترین و راحت ترین راه برای تزیین کردن خانه با هزینه کم، عوض کردن وسایل قدیمی، به ویژه در آشپزخانه است. دستگیره های در و کشوها، کشوها و حباب های روشنایی جزئیات کوچک و مقرون به صرفهی هستند که به خانه شما درخشش زیادی می دهند.

دیوار پشت سینک را تزیین کنید

کمی خلاقیت به خرج دهید و خودتان دیوار پشت سینک را در آشپزخانه، دست شویی یا حمام را تزیین کنید. می توانید با کاشی های مقرون به صرفه اما زیبا فقط آن قسمت را تزیین کنید. اگر این کار به نظرتان سخت می آید به رنگ کردن آن قسمت فکر کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز کمدهای لباس را اینگونه نچینید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2020

به "این ترفندها خانه شما را گران نشان می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ترفندها خانه شما را گران نشان می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید