بازی امروز تحت تاثیر گرمای هوای شهر تبریز نهاده شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم ماشین سازی تبریز میزبان تیم نساجی قائم شهر بود که این بازی در سرانجام با رجحان دو بر صفر تیم مهمان به اتمام رسید.

بازی امروز تحت تاثیر گرمای هوای شهر تبریز نهاده شد

بازی حساس و شش امتیازی دو تیم پایین جدول به سود تیم نساجی به سرانجام رسید تا نساجی برای ماندن در لیگ امیدوار گردد و شانس بقای ماشین سازی هم به حداقل رسد.

اسماعیل اسماعیلی مربی نساجی شامگاه آدینه بعداز سرانجام این ملاقات در جمع خبرنگاران گفت: گرمای هوا امروز باعث افت کیفیت ملاقات حساس ماشین سازی تبریز و نساجی شد ولی شکر خدا از موقعیت ها استفاده کردیم و حریف را در خانه خود شکست دادیم.

وی با بیان اینکه وقفه ای طولانی پشت سر گذاشتیم، گفت: بازی امروز تحت تأثیر گرمای هوا نهاده شد و باعث شد از کیفیت مسابقه کاسته گردد.

اسماعیلی در مورد برنامه تیمش در بازی امروز گفت: ما برنامه ویژه ای برای این ملاقات داشتیم، بعداز گل اول هم بازی را مدیریت کردیم.

مربی نساجی با اشاره به اینکه پس از گل اول نبض مسابقه را در اختیار گرفتیم، گفت: می دانستیم ماشین سازی جلو می آید و برای همین ما به سمت زدن گل های بعدی رفتیم. احتیاج نبود به آب و آتش بزنیم و طبق برنامه قبلی پیش رفتیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1636

به "بازی امروز تحت تاثیر گرمای هوای شهر تبریز نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی امروز تحت تاثیر گرمای هوای شهر تبریز نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید