برخورد ارشادی با افرادی که ماسک ندارند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، استاندار تهران ضمن درخواست از شهروندان جهت اجرایی شدن مصوبه الزام استفاده از ماسک در مجامع عمومی گفت: کسانی که از این کار ممانعت نمایند ابتدا با برخوردهای ارشادی و هدایت و در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جلوگیری می گردد.

برخورد ارشادی با افرادی که ماسک ندارند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش میزان مبتلایان در استان تهران اظهار کرد: هفته گذشته میزان مراجعین، بستری شدگان و بیماران بخش ویژه در استان تهران افزایش داشته است و متاسفانه عدم رعایت فاصله گذاری در استان تشدید شده است.

وی در خصوص علت کاهش فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: دستگاه های متولی امر، اتحادیه ها و بعضی از صنوف که مقرر بود جهت بازگشایی همکاری داشته باشند، در عمل همکاری موثری را شاهد نبودیم و به همین دلیل میزان فاصله گذاری اجتماعی در کلانشهر تهران با افت شدیدی همراه شد که نتیجه آن گسترش انتقال شیوع بیماری کرونا بود.

استاندار تهران تاکید نمود: پیشنهاد تعیین ستاد کرونا استان مبنی بر این است که کسانی که در محیط های جمعی و بیرون از منزل هستند حتماً با توجه به الزام استفاده از ماسک از 15 تیر ماه به اجرایی شدن این مصوبه یاری نمایند و کسانی که از این کار ممانعت نمایند ابتدا با برخوردهای ارشادی و هدایت و در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جلوگیری می گردد.

محسنی بندپی سپس اعلام کرد: از همه شهروندان و متولیان امر درخواست می گردد در اجرایی کردن این دستورالعمل همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه قطع انتقال چرخه ویروس کرونا فراهم گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1001

به "برخورد ارشادی با افرادی که ماسک ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد ارشادی با افرادی که ماسک ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید