برگزاری دوره آموزشی آشنایی با معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی ویژه راهنمایان گردشگری

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با معماری آثار تاریخی استان ویژه راهنمایان گردشگری اطلاع داد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی ویژه راهنمایان گردشگری

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق حصیری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز دوشنبه 9 تیرماه 99 با بیان اینکه توجه به دانش افزایی راهنمایان گردشگری در مورد ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و طبیعی گامی مؤثر در پیوستگی اجرای تورهای گردشگری در استان، خواهد بود، ادامه داد: این اداره کل در این راستا دوره های آموزشی با هدف ارتقا سطح دانش راهنمایان برگزار می نماید و معتقد است که دانش افزایی راهنمایان در پیشبرد اهداف گردشگری استان مؤثر واقع خواهد شد، چراکه راهنمایان نقش مهمی در ضمانت بازگشت گردشگران و ایجاد تجربه ای منحصربه فرد از تورهای برگزارشده، ایفا می نمایند.

او در ادامه به دوره آموزشی آشنایی با معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی اشاره نمود و گفت: این دوره آموزشی امروز 9 تیرماه با هدف شناخت و معرفی جامع اماکن تاریخی و سبک معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی ویژه راهنمایان گردشگری برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، اضافه نمود: این دوره آموزشی به مدت هشت ساعت توسط استادان مجرب حوزه معماری استان در جهاد دانشگاهی تبریز در حال برگزاری است.

حمزه زاده در سرانجام گفت: دوره های آموزشی در راستای توانمندسازی و دانش افزایی فعالان حوزه گردشگری استان برگزار می گردد تا در کنار توسعه زیرساخت های گردشگری استان با مجموعه افراد مجرب و متخصص به ارائه خدمات ویژه پرداخته و سفری به یادماندنی از آذربایجان شرقی را برای گردشگران به ارمغان بیاوریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 930

به "برگزاری دوره آموزشی آشنایی با معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی ویژه راهنمایان گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی آشنایی با معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی ویژه راهنمایان گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید