بودجه توسعه ورزش زنان در سال آخر دولت روحانی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، اعتبارات هزینه ای برآورد شده برای توسعه ورزش زنان در لایحه بودجه سال 1400، مبلغ 54 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

بودجه توسعه ورزش زنان در سال آخر دولت روحانی

به گزارش خبرنگاران، بر اساس لایحه بودجه سال آینده که چهارشنبه، 12 آذر از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، اعتبارات هزینه ای توسعه ورزش بانوان 54 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای تامین 9 توضیح وظیفه مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشترین اعتباری که برای این بخش در نظر گرفته باید به یاری به فدراسیون ها و هیات های ورزشی بانوان اختصاص داده گردد و مبلغ آن 20 میلیارد تومان است، پس از آن 10 میلیارد تومان برای حمایت از اجرای طرح ملی فراغت با ورزش ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

کمترین اعتبار در این بخش هم به حمایت از برگزاری تورها، نمایشگاه ها، همایش ها و جشنواره های فرهنگی-ورزشی بانوان و یاری به اجرای مصوبات شورای مناطق ورزش بانوان که به ترتیب 1 میلیارد تومان و 500 میلیون تومان است اختصاص دارد.

اعتباراتی که در لایحه بودجه 1400 ذکر شده برای اجرایی شدن باید در مجلس شورای اسلامی تصویب گردد، در نتیجه احتمال کاهش یا افزایش سهم ورزش زنان هم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1281

به "بودجه توسعه ورزش زنان در سال آخر دولت روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه توسعه ورزش زنان در سال آخر دولت روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید