تاریخ احتمالی معرفی گلکسی اس 11 و گوشی تاشو سامسونگ فاش شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، افشاگر مشهور حوزه تکنولوژی که در توییتر با نام کاربری IceUniverse فعالیت می نماید، با انتشار یک توییت اعلام نموده که گلکسی اس 11 و نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن) در سان فرانسیسکو معرفی خواهند شد. با توجه به اینکه سامسونگ طی چند سال گذشته کمی قبل تر از شروع به کار نمایشگاه MWC از گوشی های سری گلکسی اس رونمایی نموده، چنین خبری منطقی به نظر می رسد.

تاریخ احتمالی معرفی گلکسی اس 11 و گوشی تاشو سامسونگ فاش شد

طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی در خصوص گوشی های گلکسی اس 11 منتشر شده و طبق جدیدترین گزارش ها، به نظر می رسد گوشی های گلکسی اس 11 و اس 11 پلاس نسبت به نسل قبلی خود از باتری های بزرگ تری بهره می برند. از دیگر ویژگی های جدید این گوشی ها هم باید انتظار بهره گیری از دوربین 108 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری را داشته باشیم.

بر اساس رندرهای انتشار یافته، در پنل جلویی شاهد تعبیه حفره نمایشگر در مرکز بخش فوقانی صفحه نمایش هستیم و ضمناً گفته می گردد نمایشگر این گوشی ها مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتز خواهد بود. از ویژگی های سخت افزاری هم می توانیم به بهره گیری از تراشه اسنپ دراگون 865 یا اگزینوس 990، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی مبتنی بر تکنولوژی UFS 3.0 اشاره کنیم.

همانطور که اعلام کردیم، سامسونگ در کنار این خانواده میخواهد از نسل جدید گوشی تاشو خود رونمایی کند که به غیر از طراحی عمودی و قیمت حدودا 1000 دلاری، اطلاعات چندانی در خصوص آن منتشر نشده است. در هر صورت حدود دو ماه با این تاریخ فاصله داریم و تا آن زمان مطمئنا بخش زیادی از ویژگی های این گوشی ها تعیین خواهد شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 560

به "تاریخ احتمالی معرفی گلکسی اس 11 و گوشی تاشو سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ احتمالی معرفی گلکسی اس 11 و گوشی تاشو سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید