ترامپ: سال جاری با رهبر کره شمالی دیدار می کنم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام نموده انتظار دارد در امسال میلادی با رهبر کره شمالی دیدار کند.

ترامپ: سال جاری با رهبر کره شمالی دیدار می کنم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در کاخ سفید گفت که انتظار دارد امسال میلادی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که پرسیدند آیا در نظر دارد با کیم دیدار کند و آیا پیشنهاد جدیدی برای مذاکره با کره شمالی دارد گفت: در برهه ای بله. قطعا کره شمالی خواهان دیدار است. آنها می خواهند دیدار نمایند. تصور می کنم این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد. و می بینیم، اما کیم جون اون-تصور می کنم می تواند اتفاق بیافتد.

ترامپ و کیم از سال 2018 سه بار دیدار چهره به چهره داشته اند اما این ملاقات ها به نتیجه ای منتهی نشده است.

دوشنبه هفته گذشته خانم چوئی سان-هویی معاون اول وزیر خارجه کره شمالی بیان کرد پیونگ یانگ مایل است مذاکرات با آمریکا در اواخر سپتامبر از سر گرفته گردد اما آمریکا باید پیشنهاد جدید قابل قبولی به کره شمالی ارائه کند.

ترامپ روز چهارشنبه و پس از برکناری جان بولتون از سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید ایجاد بن بست در مذاکرات با کره شمالی را گردن بولتون انداخت. به گفته رئیس جمهور آمریکا بولتون با ارائه مدل لیبی و دست کشدن از تمام تسلیحات هسته ای، باعث شد مذاکرات خلع سلاح با کره شمالی به عقب بازگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 269

به "ترامپ: سال جاری با رهبر کره شمالی دیدار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: سال جاری با رهبر کره شمالی دیدار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید