تراکتور 2 ، 3 پرسپولیس، صعود پرسپولیس به صدر جدول

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، با این نتیجه پرسپولیس 45 امتیازی شد و با 22 بازی در جایگاه اول جدول قرار گرفت و تراکتور با 36 امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند.

تراکتور 2 ، 3 پرسپولیس، صعود پرسپولیس به صدر جدول

در حالی که تراکتور بازی 2 بر صفر باخته مقابل پرسپولیس را 2 بر 2 کرده بود، در آخرین لحظات گل سوم را دریافت کرد و پرسپولیس سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور از ساعت 16 در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر 2 شاگردان گل محمدی پایان رسید.

با این نتیجه پرسپولیس 45 امتیازی شد و با 22 بازی در جایگاه اول جدول قرار گرفت و تراکتور با 36 امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند.

گل ها: محمد عمری در دقیقه 19، مهدی ترابی در دقیقه 31 و وحدت هنانوف در دقیقه 6+90 برای پرسپولیس و محمد عباس زاده در دقیقه 67 و 83 (پنالتی) برای تراکتور

کارت زرد: محمد حسینی و رضا اسدی از تراکتور

کارت قرمز: -

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، پوریا آریاکیا (46- ابوالفضل رزاق پور)، آرش قادری (54- محمد عباس زاده)، محمد آقاجانپور، صفا هادی، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز، رومرو گومس (76- محمدرضا عباسی)، محمد قنبری (82- حامد پاکدل) و رضا اسدی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (82- عیسی آل کثیر)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی (90- دانیال اسماعیلی فر)، کمال کامیابی نیا، سینا اسدبیگی، وحید امیری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، محمد عمری (68- سروش رفیعی)، لئاندرو پریرا (82- علی نعمتی).

دقایق حساس:

در دقیقه 13: روی اشتباه وحدت هنانوف درون محوطه جریمه پرسپولیس، ریکاردو آلوز به توپ رسید اما پیش از این که او از این فرصت استفاده کند، بازیکنان پرسپولیس توپ را مهار کردند.

در دقیقه 16: روی یک ارسال در عمق، رضا اسدی با علیرضا بیرانوند تک به تک شد اما شوت این مهاجم را دروازه بان پرسپولیس راهی کرنر کرد.

گل برای پرسپولیس: در دقیقه 19، محمد عمری پشت محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و در ادامه با یک شوت پای راست دروازه تراکتور را باز کرد.

گل برای پرسپولیس: در دقیقه 31، محمد عمری پشت محوطه جریمه تراکتور به توپ رسید و با ورود به محوطه جریمه و دیریبل سه بازیکن توپ را در موقعیت مناسب در اختیار ترابی قرار داد و این بازیکن هم گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 36: روی پاس در عمق آلوز، توپ درون محوطه جریمه پرسپولیس به اسدی رسید و با شوت سر ضرب دروازه را هدف قرار داد اما شوت او را بیرانوند مهار کرد. این صحنه در شرایطی رخ داد که کمک داور آفساید اعلام کرده بود.

در دقیقه 61: روی پاس قنبری برای آلوز فرصت خوبی برای این بازیکن ایجاد شد اما توپ او را بیرانوند مهار کرد.

گل برای تراکتور: در دقیقه 67، روی ارسال ابوالفضل رزاق پور به درون محوطه جریمه پرسپولیس توپ روی سر محمد عباس زاده فرود آمد این بازیکن هم با یک ضربه سر توپ را به گوشه دروازه پرسپولیس فرستاد.

پنالتی و گل برای تراکتور: در دقیقه 83، محمد عباس زاده بعد از برخورد با سروش رفیعی درون محوطه جریمه تراکتور نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را گفت. در ادامه عباس زاده با استفاده از این فرصت گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

گل پرسپولیس: در دقیقه 6+90 روی ارسال توپ به محوطه جریمه تراکتور و دفع ناقص این توپ، وحدت هنانوف، مدافع پرسپولیس در شلوغی مقابل دروازه گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2111

به "تراکتور 2 ، 3 پرسپولیس، صعود پرسپولیس به صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور 2 ، 3 پرسپولیس، صعود پرسپولیس به صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید