تور گردشگری زیارت در تربت حیدریه برگزار گردید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه از برگزاری تور گردشگری زیارت با حضور کمیته موتورسواری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی اطلاع داد.

تور گردشگری زیارت در تربت حیدریه برگزار گردید

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، علی محمدی امروز دوشنبه 12 مهرماه 1400 با بیان مطلب فوق اضافه نمود: برگزاری این تور که با مشارکت ادارات میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه، شورای اسلامی شهر و هیئت موتورسواری شهرستان با هدف معرفی و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه شهرستان برای جذب گردشگری مذهبی و زیارتی برگزار گردید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه ادامه داد: در این برنامه که با حضور 12 پیشکسوت موتورسواری در سطح ملی و بین المللی برگزار گردید، از مزار بی بی حسنیه آغاز و پس از عبور از خیابان های اصلی شهر و بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری داخل شهر، در محل بقعه متبرکه احمدالرضا (ع) با برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی صفر و تقدیر از شرکت کنندگان سرانجام یافت.

محمدی توضیح داد: شهرستان تربت حیدریه با دارا بودن بیش از 20 مزار و بقعه متبرکه قابلیت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی را دارد.

تربت حیدریه در فاصله حدود 150 کیلومتری از مشهد مرکز استان خراسان رضوی واقع شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1726

به "تور گردشگری زیارت در تربت حیدریه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گردشگری زیارت در تربت حیدریه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید