تی تی با بازی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست به جشنواره آمد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران (پانا) - فیلم تی تی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی همسرش، ارسلان امیری درحالی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود که پیش از این نیز در سی و سومین دوره جشنواره فیلم توکیو حضور داشت.

تی تی با بازی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست به جشنواره آمد

فیلم سینمایی تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده کارگردان 41 ساله سینمای ایران و کارگردان فیلم اسرافیل و ناهید، در جشنواره فیلم توکیو 2020 اکران می گردد. مجوز اکران فیلم تی تی نیز شهریور99 صادر شده است. فیلم تی تی چهارمین ساخته آیدا پناهنده است که با همکاری نسرین میرشب و شرکت DreamLab پخش آن را بر عهده دارند.

این فیلم که چهارمین ساخته سینمایی آیدا پناهنده است با بازی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست در کنار هم، سال گذشته مقابل دوربین رفت و اولین نمایش آن در یک جشنواره بین المللی خواهد بود که از 10 تا 19 آبان ماه در ژاپن برگزار شد. فیلمنامه فیلم تی تی را ارسلان امیری، همسر آیدا پناهنده نوشته است. تهیه کنندگی فیلم نیز بر عهده آیدا پناهنده است. فیلم تی تی یکی از 30 فیلم پذیرفته شده در بخش توکیو پریمر 2020 میلادی است.

ماجرای تی تی چیست؟

آیدا پناهنده اولین جایزه را برای کارگردانی فیلم ناهید از جشنواره کن 2015 دریافت کرد. اینبار او سراغ سوژه جدیدی در فیلم تی تی رفته که زنی خارج از ساختار جامعه ایران و چهارچوب اجتماعی قرار گرفته است. الناز شاکردوست در فیلم تی تی ایفاگر نقش مادری رنج دیده و فقیر است که نظافتچی بخش نوزادان بیمارستان است و مجبوره برای تامین مخارج زندگی، رحم خود را اجاره بدهد تا زوجی که نابارور هستند هم بتوانند صاحب فرزند شوند.

پارسا پیروزفر در فیلم تی تی دارای نقش ابراهیم بوده که تومور دارد و بیماری او پیشرفته است؛ ابراهیم یک استاد فیزیک در آستانه کشف بزرگ سیاهچاله فضایی است و هنگامی با تی تی آشنا می گردد، تلاش می کند برای تی تی که تحصیل کرده نیست از کشف بزرگش درباره نزدیک شدن سرانجام جهان شرح دهد و بگوید که فقط او می تواند بشریت را نجات بدهد. سخنان ابراهیم در تی تی رسوخ می کند و یکباره تی تی تصمیم می گیرد که جان ناجی آینده بشریت را نجات دهد و اینکار را توسط نوعی طلسم جادویی می خواهد انجام بدهد که می تواند بطور معجزه آسایی باعث درمان ابراهیم گردد. هوتن شکیبا در فیلم تی تی ایفای نقش امیر ساسان را برعهده دارد که نامزد تی تی بوده و مردی الکلی است که عشق تی تی را می خواهد استثمار کند و باعث شده شخصیت منفی فیلم شکل گیرد.

عوامل ساخت فیلم تی تی

محمدحسین هوشمندی طراحی پوستر بین المللی فیلم تی تی را بر عهده داشته است.

پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا بازیگران اصلی این فیلم هستند و کمپانی Dreamlab Films به مدیریت نسرین میرشب پخش جهانی آن را بر عهده دارد.

لیست عوامل اصلی فیلم به شرح زیر است: تهیه کننده و کارگردان: آیدا پناهنده، مجری طرح: حامد پروین خسروی، فیلمنامه: ارسلان امیری و آیدا پناهنده، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح صحنه و لباس: امیر اثباتی، مدیر تولید: مسعود دلیری، صدابردار: وحید مقدسی، آهنگساز: علیرضا افکاری، صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره پردازی: عباس عباسی، تدوین: عماد خدابخش و ارسلان امیری، برنامه ریز: خسرو نصیری خواه، مشاور رسانه ای: محمد حیدری، مدیر امور پس تولید: نیما دبیرزاده، طراح جلوه های دیداری: وحید قطبی زاده، دستیار اول کارگردان: عباس بهبودی، عکاس: امید صالحی، اصلاح رنگ: هوتن حق شناس.

گزارش فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را در زیر بخوانید:

آفتاب نبمه شب/ آهنگ دو نفره/ ابلق/ بابا سیبیلو/ بچه های طوفان / بی آبان / آهو/ منصور / تارا /حرف آخر/ بچه گرگ دره سیب / پدری/ بام بالا/ بدون همه چیز/ برای مرجان / تک تیرانداز

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1356

به "تی تی با بازی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست به جشنواره آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تی تی با بازی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست به جشنواره آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید