جایزه منتقدان یونان برای یک فیلم ایرانی (تور یونان)

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، فیلم بلند سینمایی باد در کشتزارهای نیشکر از ایران، جایزه انجمن منتقدان سینمای یونان را دریافت کرد.

جایزه منتقدان یونان برای یک فیلم ایرانی (تور یونان)

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، فیلم بلند سینمایی باد در کشتزارهای نیشکر، به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم اشرف پور و تهیه کنندگی سعید شاهسواری در نخستین نمایش جهانی، در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم المپیا یونان به روی پرده رفت و جایزه انجمن منتقدان سینمای یونان را از آن خود کرد.

  • آخرین فیلم علی انصاریان و سحر قریشی را در فرهنگسرای ارسباران ببینید
  • درجشنواره مردمی عمار چه گذشت؟
  • اینفوگرافیک | پریناز ایزدیار 25 هزار نفر را به سینما کشاند | فیلم تلخی که کمدی پرفروش رضا عطاران را جا گذاشت

فیلم باد در کشتزارهای نیشکر که از نقطه نظر پسر کوچک یکی از کارگران دادخواه هفت تپه روایت می گردد، با بازگشت به ریشه های سینمای نوین ایران و ارجاعاتی به فیلم های شاخص سینمای کودک و نوجوان کشورمان، به رشد سریع بچه ها و فراموشی عشق های کودکی در دوران بحران می پردازد.

از جمله عوامل این فیلم می توان به؛ نویسنده و کارگردان: ابراهیم اشرف پور، تهیه کننده: سعید شاهسواری، مشاور پروژه: محمود اربابی، مشاور کارگردان: مسعود کرامتی، کمال مطوف، مدیر فیلمبرداری: حمید دالوند، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حمیدرضا برزو، گروه کارگردانی: رحیم جلیلی، محمد مقیسایی، تدوین: پرهام وفایی، صداگذاری: ندا محسنی، موسیقی: مهدی محمودخانی، جلوه های ویژه: محمد میروهابی، اصلاح و رنگ و نور: سامان مجدوفایی، بازیگران: ایلیا حبیبی راد، محمد صادقی حسنوند، مریم شانه تراش، کاظم عینعلی، اشاره نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2085

به "جایزه منتقدان یونان برای یک فیلم ایرانی (تور یونان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "جایزه منتقدان یونان برای یک فیلم ایرانی (تور یونان)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه منتقدان یونان برای یک فیلم ایرانی (تور یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید