تازهترین محصولات سرفیس کدامند، تعریفی تازه از کامپیوتر همراه

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، شرکت مایکروسافت در سال 2021 میلادی از محصولات تازه سرفیس با مشخصات و طراحی های خاص رونمایی کرد که در نوع خود می توانند مشخصه های یک کامپیوتر همراه را بازتعریف کنند. سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ استودیو از جمله مهم ترین محصولاتی هستند که شرکت مایکروسافت به تازگی آماده رونمایی کرده است.

تازهترین محصولات سرفیس کدامند، تعریفی تازه از کامپیوتر همراه

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام مای سرفیس، مایکروسافت از زمان عرضه اولین سرفیس در پی تعریفی تازه از کامپیوترهای همراه بود که در این امر عملکرد بسیار خوبی نیز داشته است. حال در سال 2021 این شرکت با معرفی دو مدل تازه از سرفیس های خود امکانات ویژه ای را آماده معرفی کرده که می توانند به طور کل مشخصه های یک کامپیوتر همراه را تغییر دهند و محصولاتی تازه را در اختیار افراد مختلف قرار دهند. در ادامه این مطلب مهم ترین مشخصه های سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ استودیو را معرفی می کنیم و به شما خواهیم گفت که چگونه این محصولات می توانند زندگی شما و ارتباط با کامپیوترها را برای شما تغییر دهند.

سرفیس پرو 8 | قدرتمند، سبک و بهینه

سرفیس پرو 8 به عنوان نسل تازه تبلت های حرفه ای جداشونده مایکروسافت تغییراتی ویژه را در خود دیده است. این محصول شامل یک تبلت 13 اینچی است که در دل آن پردازنده های قدرتمند سری Core i5 و Core i7 شرکت اینتل قرار گرفته است. مایکروسافت با کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر امکان تماشای محتوای بیشتر را برای شما فراهم آورده است. از طرف دیگر این محصول از رفرش ریت 120 هرتز در نمایشگر اختصاصی خود پشتیبانی می کند که برای اجرای نرم افزارهای گرافیکی، ویرایش محتوای ویدیویی و تصویری و طراحی های گرافیکی بسیار مناسب و کاربردی است.

استفاده از نسل یازدهم پردازنده های اینتل هم باعث شده تا سرفیس پرو 8 علاوه بر امکان پشتیبانی از تمامی پردازش های حرفه ای و روزمره، امکاناتی ویژه را برای ساخت یک دستگاه سبک، قابل حمل و البته کم مصرف را برای شما فراهم کند. مشخصه کم مصرف بودن این پردازنده زمانی مشخص می شود که متوجه شوید که تنها با یک بار شارژ کامل می توانید تا 16 ساعت به صورت مداوم از دستگاه استفاده کنید.

تصور کنید که به جای حمل یک لپ تاپ بزرگ همراه با آداپتورش که بسیار آزاردهنده است، کافی است یک سرفیس پرو 8 را با کانفیگ دلخواه به صورت روزمره همراه خود داشته باشید که حتی کمتر از 800 گرم وزن دارد و دقیقا همان کارها را برای شما انجام می دهد. جالب تر اینکه برای رفتن بیرون از خانه همانند تلفن هوشمند خود دیگر نیازی به همراه داشتن همیشگی شارژر ندارید و باتری برای 16 ساعت جوابگوی شما خواهد بود.

سرفیس لپ تاپ استودیو | یک غول پردازشی همراه

سرفیس لپ تاپ استودیو قدرتمندترین سرفیسی است که مایکروسافت تا به امروز در قالب یک دستگاه همراه ساخته است. این محصول در حقیقت یک لپ تاپ است که با وجود لولای خاص و منحصر به فرد خود می تواند یک تبلت 14.4 اینچی تبدیل شود و امکان طراحی، مشاهده محتوای ویدیویی و بصری و امکاناتی پیشرفته را برای شما فراهم آورد.

سرفیس لپ تاپ استودیو مجهز به پردازنده های قدرتمند سری Core i5 و Core i7 شرکت اینتل شده که با رفرش ریت 120 هرتز و بالاترین قدرت پردازش گرافیک امکاناتی بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. این غول پردازشی همراه مجهز به پردازنده های اختصاصی شرکت اینتل و انویدیا شده تا شما بسته به خواست خودتان بتوانید بهترین امکانات را از طریق آن به همراه داشته باشید.

تصور کنید که بتوانید کامپیوتر ورک استیشن خود را همیشه با خود همراه داشته باشید و آن را در هر مکانی با خود حمل کنید. این کامپیوتر قدرتمند حتی می تواند بین 18 تا 19 ساعت نیز بدون آداپتور و با یک شارژ کامل آماده به کار باشد و امکاناتی بی نظیر را برای شما فراهم بیاورد. جالب اینجاست که شما می توانید همین کامپیوتر همراه را به مرکز اصلی میز کار خود تبدیل کنید و با اتصال ماوس، کیبورد و مانیتورهای چندگانه بهترین کارهای ممکن را با استفاده از آن انجام دهید.

نتیجه گیری

مایکروسافت با عرضه ویندوز 11 توانسته تجربه ای مدرن را برای کامپیوترهای شخصی ارائه دهد. در این میان این شرکت تلاش کرده تا با عرضه سرفیس های تازه بهترین تجربه از ویندوز 11 را نیز در اختیار کاربران خود قرار دهد. سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ استودیو بهترین محصولاتی هستند که شرکت مایکروسافت تا به امروز برای بازتعریف نحوه ارتباط کاربران با کامپیوترهای شخصی همراه توسعه داده که البته در نوع خود نیز بسیار خاص و دوست داشتنی هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1767

به "تازهترین محصولات سرفیس کدامند، تعریفی تازه از کامپیوتر همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازهترین محصولات سرفیس کدامند، تعریفی تازه از کامپیوتر همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید