حضور13 شرکت دانش بنیان ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی حلال ترکیه

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران: نمایشگاه محصولات حلال در استانبول ترکیه با حضور تولیدکنندگان از 30 کشور مسلمان و 13 شرکت دانش بنیان از جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین المللی استانبول افتتاح شد و شروع به کار کرد.

حضور13 شرکت دانش بنیان ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی حلال ترکیه

به گزارش خبرنگاران از سازمان ملی استاندارد ایران، ، نهمین اجلاس کنفرانس بین المللی حلال نیز با حضور مسوولان کشورهای اسلامی عضو سازمان همکاری های اسلامی (OIC) نیز همزمان با برگزاری نمایشگاه محصولات حلال در نمایشگاه بین المللی استانبول برگزار گردید.

در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی حلال (9th OIC Halal EXPO 2022)، نورالدین نباتی وزیر بانکداری و مالی ترکیه، لطیفه عبدلاوی رئیس سازمان توسعه تجارت اسلامی ترکیه و بعضی از نمایندگان کشورهای اسلامی درباره اهمیت تجارت محصولات حلال به سخنرانی پرداختند.

سید ابراهیم ابراهیمی سرپرست دفتر تخصصی امور بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران نیز به عنوان نماینده این سازمان در این رویدادهای مهم حضور داشت و در ارتباط با مسوولیت این سازمان به عنوان تنها مرجع رسمی در کشور برای صدور نشان حلال به نمایندگان کشورهایی که با سازمان ملی استاندارد همکاری دارند توضیحاتی ارائه کرد.

لازم به ذکر است تولیدنمایندگان محصولات حلال جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی سازمان توسعه تجارت و همکاری امور بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران، برای نخستین بار در نمایشگاه محصولات حلال شرکت کردند.

در این نمایشگاه 13 شرکت دانش بنیان از جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که با توجه به ویژگی و اهمیت نمایشگاه که تجار بیش از 90 کشور از آن بازدید می نمایند، باید برای نمایشگاه های آینده برنامه ریزی و هماهنگی بیشتری داشته باشند. نمایشگاه محصولات حلال تا ششم آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2062

به "حضور13 شرکت دانش بنیان ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی حلال ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور13 شرکت دانش بنیان ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی حلال ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید