خبرنگاران آمار مصدومان حوادث رانندگی در بابل افزایش یافت

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، ساری - خبرنگاران - رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل گفت که تعداد مصدومان حوادث رانندگی این شهرستان طی هفته اخیر نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته است.

خبرنگاران آمار مصدومان حوادث رانندگی در بابل افزایش یافت

دکتر ابولقاسم لعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد : طی پنج روز گذشته تا به امروز 71 نفر در تصادفات شهرها و روستاهای بابل مصدوم شدند.

وی بیان داشت : سازمان اورژانس بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود در پنج روز گذشته 256 ماموریت انجام داد که از این تعداد 93 ماموریت آن شهری و 163 ماموریت جاده ای بوده است.

این مسئول گفت : در 120 ساعت گذشته یعنی پنج روز اخیر سازمان اورژانس بابل 71 ماموریت تصادف انجام داده است که 23 تصادف شهری و 48 ماموریت تصادف جاده ای بوده است .

وی اضافه کرد : در پنج روز گذشته یک هزار و 376 تماس با مرکز سازمان اورژانس 115 بابل گرفته شد که 62 مورد آن مزاحمت تلفنی و 25 مورد هم جهت اخذ مشاوره بوده و بقیه موارد مرتبط با پیگیری ماموریت ها بوده است.

شهرستان 536 هزار نفری بابل با مساحت یک هزارو 431 کیلومتر مربع دارای 613 روستا و آبادی در قالب 6 بخش ، 11 دهستان و هفت شهر است.

جاده های جهت بابل به آمل، جاده شهید صالحی منتهی به بندپی شرقی، جاده خشرودپی منتهی به بخش بندپی غربی، جاده گنج افروز به بابلکنار منتهی به لفور، جاده بابل به بهنمیر و جاده بابل به قائمشهر از جمله مهم ترین جاده های شهرستان بابل هستند که بیشترین تصادفات هم در آنها رخ می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 876

به "خبرنگاران آمار مصدومان حوادث رانندگی در بابل افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار مصدومان حوادث رانندگی در بابل افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید