خبرنگاران فرنگی کار ترکیه: آرزویم کسب طلای المپیک است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- فرنگی کار حرفه ای ترکیه گفت: شاید المپیک توکیو آخرین فرصت من باشد که به مدال طلای المپیک برسم.

خبرنگاران فرنگی کار ترکیه: آرزویم کسب طلای المپیک است

جنگ ایلدیم فرنگی کار ترکیه ای و دارنده مدال برنز دنیا و المپیک گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا باید در خانه بمانیم و مجبور هستیم که تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری کنیم. البته انجام ورزش در خانه برای ورزشکاران حرفه ای با دشواری هایی همراه است، چرا که احتیاج به انجام حدود 5 ساعت تمرین در روز را دارند.

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ترکیه توضیح داد: به هر حال سلامت انسان از هرچیزی بالاتر است و ما کار درست را انجام می دهیم که در خانه می مانیم و فرصتی پیش آمده که بیشتر در کنار خانواده خود باشیم چرا که حدود نیمی از سال را به دلیل اردوها و مسابقات از آن ها دور بودیم.

وی اضافه نمود: می توانم برای پسر 6 ساله و دختر سه نیم ماهه خود وقت بیشتری را بگذارم چرا که سال های قبل نتوانستم وقت زیادی برای پسرم بگذارم و دیدن عظیم شدن دختره نوزادم بسیار خوشایند است.

ایلدیم در خصوص تعویق المپیک 2020 توکیو گفت: آرزویم قهرمانی در المپیک است و برای این مسابقات بسیار کوشش و تمرین کردم، بازی های المپیک توکیو سال آینده برگزار می گردد و این برای من بسیار مهم است که در آنجا می توانم یک مدال طلا کسب کنم و بسیار برای حضور در آن مشتاقم. زمان خوبی وجود دارد که بتوانم نواقص خود را رفع کنم و قهرمان المپیک شوم.

این کشتی گیر 34 ساله با بیان اینکه المپیک توکیو آخرین فرصت او محسوب می گردد گفت: ممکن است نتوانم در بازی های المپیک 2024 پاریس شرکت کنم. بنابراین حضور در المپیک توکیو برایم مهم است. فکر می کنم اوج کار خود را در آنجا تجربه خواهم کرد و این سومین تجربه المپیک من خواهد بود. در المپیک قبلی مدال برنز را کسب کردم و نامم به نام مرد برنزی المپیک شناخته می گردد، می خواهم قبل از خداحافظی از کشتی مدال برنز را به طلا تبدیل کنم و از نظر روانی و بلوغ قادر به انجام این کار هستم. تنها هدف و آرزوی من طلای المپیک است.

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا در دنیا گفت: اگر در خانه بمانیم در مدت کوتاهی می توانیم از پس آن برآییم. هیچ چیز مهمتر از سلامتی عزیزانمان نیست و من می خواهم که فاصله اجتماعی رعایت گردد. کوچکترین رفتار و بی دقتی ما می تواند برای زندگی دیگران هزینه داشته باشد. ماندن در خانه کاری است که دیگر کشورهای درگیر با این ویروس انجام می دهند و فکر می کنم که مردم کشورم نیز از این موضوع آگاهی دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 858

به "خبرنگاران فرنگی کار ترکیه: آرزویم کسب طلای المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرنگی کار ترکیه: آرزویم کسب طلای المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید