خبرنگاران معاون استاندار: محلات 14 شهر ایلام هدف بازآفرینی شهری است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، ایلام - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه محلات 14 شهر استان هدف طرح بازآفرینی شهری قرار گرفته است، گفت: در کلیه این شهرها پروژه هایی برای اجرای بازآفرینی شهری تعریف شده است.

خبرنگاران معاون استاندار: محلات 14 شهر ایلام هدف بازآفرینی شهری است

به گزارش خبرنگاران، احمد کرمی روز پنجشنبه در گفت گویی خبری گفت: محلات 14 شهر ایلام که دارای بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی هستند در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل شرکت بازآفرینی شهری و معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی به ایلام برای عملیات بازآفرینی در هر کدام این شهرها پروژه هایی تعریف و مقرر شد اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه ها تخصیص یابد.

وی اضافه نمود: حدود یک هزار و 632 هکتار از 6 هزار و 328 هکتار وسعت طرح تفصیلی این 14 شهر در بافت هدف طرح بازآفرینی شهری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید نمود: پروژه های مختلفی نظیر احداث کتابخانه، سالن ورزشی و پارک های محله ای در قالب طرح بازآفرینی در شهرهای هدف احداث شده و در حال تکمیل شدن است.

کرمی اجرای کامل طرح هادی و تفصیلی را مهم ترین عامل در توسعه آینده شهرهای استان مطرح نمود و اضافه نمود: خواهان تسریع در تدوین طرح جامع شهری ایلام و سایر شهرهای استان هستیم.

وی اضافه نمود: امیدواریم پس از ابلاغ طرح جامع شهری بلافاصله طرح تفصیلی ایلام و سایر شهرهای استان شروع گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید نمود: چنانچه طرح های جامع و تفصیلی در شهرهای استان اجرا گردد این شهرها بر اساس یک نقشه راه تعیین و بر مبنای اصول مهندسی در بلند مدت توسعه خواهند کرد.

وی در مورد سهمیه قیر به شهرداری های شهرهای هدف طرح بازآفرینی اضافه نمود: در جریان سفر معاونان وزیر راه و شهرسازی به ایلام همچنین مقرر شد به شهرداری های شهرهای که هدف بازآفرینی هستند سهمیه قیر رایگان اختصاص داده گردد.

به گزارش خبرنگاران، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون شهرسازی و معماری وزیر راه روز چهارشنبه در سفر خود به استان ایلام از مناطق بافت فرسوده شهرستان های ایلام، ایوان و ملکشاهی بازدید نموده و مصوبات خوبی در این زمینه برای تکمیل طرح های مورد بازدید اتخاذ شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1293

به "خبرنگاران معاون استاندار: محلات 14 شهر ایلام هدف بازآفرینی شهری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: محلات 14 شهر ایلام هدف بازآفرینی شهری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید