خبرنگاران نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید 19 خفیف در منزل ابلاغ شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران - خبرنگاران- مدیر کل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ راهنمای نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید 19 خفیف در منزل اطلاع داد.

خبرنگاران نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید 19 خفیف در منزل ابلاغ شد

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مریم رسولی روز سه شنبه اضافه نمود: با توجه به همه گیری ویروس کووید-19 در کشور و محدودیت تخت های بیمارستانی و نیروی پرستاری مورد احتیاج برای مراقبت از بیماران بستری و با در نظر دریافت ظرفیت مراکز مشاوره و ارایه خدمات پرستاری در منزل، معاونت پرستاری با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اقدام به تدوین و ابلاغ دستورالعمل نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید-19 خفیف در منزل به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور کرد.

وی گفت: افراد دارای علایم خفیف تحت شرایط خاص مندرج در این دستورالعمل، احتیاجی به بستری شدن در بیمارستان ندارند و مطابق با دستور پزشک، ادامه درمان آن ها می تواند در منزل انجام گیرد لذا با توجه به اهمیت مراقبت های پرستاری در منزل، آموزش خودمراقبتی به بیمار و خانواده و در راستای حمایت خانواده ها و مراقبت از بیمار و همچنین برای استفاده مراکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل در جهت افزایش ایمنی بیمار و جلوگیری از گسترش این بیماری، ویرایش دوم راهنمای نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید -19 خفیف در منزل جهت استفاده بیماران، خانواده آن ها ومراکز مذکور با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی تبریز، ویرایش و به دانشگاه ها ابلاغ شد.

دو هزار و 573 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 319 مورد بستری شدند، در طول 24 ساعت گذشته، 119 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 9 هزار و 742 نفر رسید.

تا کنون 166 هزار و 427 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و 2 هزار و 898 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 922

به "خبرنگاران نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید 19 خفیف در منزل ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید 19 خفیف در منزل ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید