رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: دستمزد داوران تا 10 روز آینده پرداخت می گردد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، گروه استان ها - رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به تصویب دستمزد داوران با افزایش 400 درصدی گفت: دستمزد داوران فوتبال در لیگ های مختلف تا 10 روز آینده پرداخت می گردد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: دستمزد داوران تا 10 روز آینده پرداخت می گردد

خداداد افشاریان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه داوران بوشهری در لیگ های برتر و یک پیروز عمل کردند گفت: بوشهر دارای استعدادهای بالا و مطلوبی در رشته ورزش فوتبال و داوری دارد که از این ظرفیت ها استفاده می گردد.

وی با اشاره به افزایش 400 درصدی دستمزد داوران در لیگ های مختلف فوتبال توضیح داد: این افزایش برای تمام سطوح داوری در نظر گرفته شده است که این مهم با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال و همراهی هیئت رئیسه مصوب شد و بدون شک جامه عمل پوشانده می گردد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از پرداخت دستمزد داوران فوتبال در لیگ های مختلف تا 10 روز آینده اطلاع داد و اعلام کرد: تا 10 روز آینده دستمزد بخش زیادی از داوران نیم فصل لیگ ها فوتبال با دستمزد نو پرداخت می گردد.

افشاریان با اشاره به تهیه لباس نو داوران در لیگ های فوتبال اعلام نمود: هم اکنون لباس نو داوران آماده است و تا 10 روز آینده داوران فوتبال و فوتسال خانم ها و آقایان با لباس، مارک و تبلیغات نو وارد میدان مسابقات می شوند.

وی در پاسخ به سوالی درمورد ورود بانوان به استادیوم ها برای تماشای مسابقات فوتبال لیگ برتر و تیم ملی توضیح داد: فیفا کشور ما را موظف نموده خانم ها در استادیوم برای تماشای مسابقات حضور یابند که در سفر اخیر رئیس فدراسیون فوتبال به قطر مجدد این مهم مورد تاکید نهاده شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از دوستان از جمله صاحب نظران، قلم بدستان و اصحاب رسانه خواست برای تحقق این مهم یاری نمایند.

افشاریان با بیان اینکه بر اساس بافت فرهنگی کشور تمهیدات لازم از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و هیئت های فوتبال استان ها اتخاذ می گردد اضافه نمود: دوستان یاری نمایند این مهم با قوام بیشتری محقق گردد تا خواسته فیفا در این زمینه برای حضور بانوان در استادیوم برای تماشای مسابقات فوتبال عملی گردد.

وی اضافه نمود: فیفا با هیچ کسی شوخی ندارد و اکنون باید با همکاری و تعامل به استقبال این موضوع برویم و از دوستان تقاضا می گردد در این زمینه یاری نمایند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیح داد: با توجه به اینکه در فدراسیون قبلی، فیفا خیلی اصرار مبنی بر تصویب اساسنامه داشت و این مهم مدون با اصلاحاتی که شد مورد تایید فیفا نهاده شد.

افشاریان با بیان اینکه این اساسنامه در مجمع فوتبال به تصویب رسیده است گفت: دولت قبلی قول داده بود که مجلس آن را تصویب کند با توجه به اینکه نزدیک به یکسال از این مهم گذشته است و مهلت فیفا رو به اتمام است انتظار می رود مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون های فرهنگی و ورزشی در تصویب این اساسنامه سریع اقدام کند و ان شاءالله با برد شیرین تیم ملی و صعود بسیار سریع آن، اساسنامه تکمیل گردد تا مردم و جامعه ورزشکاران راضیی خود را مضاعف نمایند تا خدای ننموده برای فوتبال کشور مسئله ای پیش نیاید.

وی اعلام کرد: بدون شک دشمنان در ایجاد مشکل برای فوتبال کشور راضی می شوند که از مجلس انقلابی توقع می رود به این مهم توجه ویژه کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری اردوی مشترک تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و بلاروس در بوشهر توضیح داد: با توجه به ظرفیت بزرگ و مهم فوتبال ساحلی و آب و هوای مساعد این اردو از 23 آذر ماه تا 3 دی ماه در دهکده ساحلی و ورزشی بوشهر برگزار می گردد.

190، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1814

به "رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: دستمزد داوران تا 10 روز آینده پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: دستمزد داوران تا 10 روز آینده پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید