راه یابی گرگم و گله می برم به جشنواره انیمیشن هیروشیما

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، گرگم و گله می برم ساخته امیرهوشنگ تعیین به بخش مسابقه رسمی هجدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما 2020 راه یافت.

راه یابی گرگم و گله می برم به جشنواره انیمیشن هیروشیما

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، گرگم و گله می برم ساخته امیرهوشنگ تعیین از تولیدات سال 2018 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به بخش مسابقه رسمی هجدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما 2020 راه یافت.

این پویانمایی 8 دقیقه ای این بار در جشنواره هیروشیما با دیگر آثار به رقابت می پردازد.

جشنواره بین المللی هیروشیما یکی از مهم ترین جشنواره های انیمیشن جهان و مورد تایید جایزه آکادمی اسکار برای فیلم های کوتاه است که هر 2 سال یکبار در شهر هیروشیمای ژاپن برگزار می شود.

بنا به تصمیم سایوکو کینوشیتا و به دلیل شیوع ویروس کرونا، جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما از 30 مرداد تا 3 شهریور 1399 برابر با 20 تا 24 آگوست 2020 بدون حضور مخاطبان و تنها با حضور داوران ژاپنی برگزار می شود.

گرگم و گله می برم یک انیمیشن دیجیتالی است که در آن بچه ها، داستان آشنای گرگ و بزغاله ها را در مدرسه به شکل نمایشِ عروسکی به اجرا در می آورند و بزِ مادر در فراغ بزغاله هایش و گرگ ِ خشمگین در تنهایی اش، با هم رو در رو می شوند و مثل همیشه گرگ شکست می خورد.

روز 3 شهریور همزمان با آخرین روز از این جشنواره، اسامی برندگان اصلی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 934

به "راه یابی گرگم و گله می برم به جشنواره انیمیشن هیروشیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی گرگم و گله می برم به جشنواره انیمیشن هیروشیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید