بازار تماشای انیمیشن را رایگان کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خانه نشینی مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا آنها را به سمت سرگرمی های خانگی مثل دیدن محتواهای ویدیویی برده است. سرویس های ویدیویی برخلاف تلویزیون بیشتر از اینکه به زنده بودن برنامه های خود مثل اخبار تکیه نمایند بر کیفیت و کمیت محتوا متمرکز بوده اند. این سرویس ها سعی دارند یک محیط سرگرم نماینده باشند. میزبان همه سرویس های ویدیویی فیلم و سریال، برنامه بازار است. این پلتفرم محتوای ویدیویی، پخش نماینده فیلم و سریال های موجود در سایر عرضه نمایندگان اینترنتی فیلم و سریال است.

بازار تماشای انیمیشن را رایگان کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اپلیکیشن بازار با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها رایگان بودن همه انیمیشن های خود را برای کاربرانش به مدت دو هفته دیگر تمدید کرد. تعداد انیمیشن های رایگان شده در بازار به بیش از 5500 عدد می رسد. در بین محتواهای رایگان شده انیمیشن پرطرفدار فروزن 2 و داستان اسباب بازی 4 دیده می گردد.

پربازدیدهای انیمیشن در بازار در سه ماه اخیر این موارد بوده است:

1: داستان اسباب بازی 4

2: سگ های نگهبان

3: بچه رئیس

4: من نفرت انگیز 3

5: فروزن 2

برنامه بازار میزبان چند تأمین کننده عظیم محتوای ویدیویی از جمله فیلیمو، نماوا و دیجی تون است. بازار رویکرد متفاوتی نسبت به بازیگران پخش فیلم و سریال اینترنتی دارد و سعی دارد جامع ترین و عظیمترین پخش کننده محتوای ویدیویی فیلم و سریال باشد.

تا کنون در سایت و اپلیکیشن بازار ، بیش ازبیست هزار آیتم ویدیویی معادل بیش از 16000 ساعت فیلم و سریال را در اختیار کاربران قرار گرفته شده است.

اپلیکیشن و سایت بازار حدودا دو سالی است که قابلیت تماشای فیلم را در کنار سایر خدمات دانلود برنامه و بازی قرار داده است.

.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 752

به "بازار تماشای انیمیشن را رایگان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار تماشای انیمیشن را رایگان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید