ربوده شدن یک فرمانده سعودی به دست القاعده در شرق مأرب

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- عناصر گروه القاعده یکی از فرماندهان نظامی سعودی و دو همراه وی را در شرق شهر مأرب یمن ربودند.

ربوده شدن یک فرمانده سعودی به دست القاعده در شرق مأرب

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مطبوعات یمن، منابع محلی در استان مأرب به این خبرگزاری گفتند: عناصر گروه القاعده یکی از فرماندهان نظامی سعودی و دو همراه وی را در شرق شهر مأرب ربودند.

عناصر مسلح گروه القاعده شامگاه شنبه یک فرمانده نظامی سعودی و دو تن از همراهان وی را در حین خروج شان از شهر مأرب و عزیمت به سمت گذرگاه مرزی الودیعه ربودند.

این منابع افزودند: عناصر مسلح القاعده در اعتراض به حمله هوایی پهپادی هفته گذشته آمریکا، فرمانده سعودی و همراهان وی را ربودند. در حمله پهپادی هفته گذشته آمریکا محل نشست فرماندهان گروه القاعده با سران شبه نظامیان حزب اصلاح یمن در خانه الشیخ بن جلال هدف نهاده شد.

این منابع تاکید کردند: فرمانده عملیات مشترک نیرو های ائتلاف (سعودی) در استان مأرب تلفنی با الشیخ محمد علی بن غریب از سرکرده های گروه تروریستی القاعده در مناطق آل شبوان در استان مأرب مصاحبه کرد و از وی خواست فرمانده سعودی و همراهان وی را فوری آزاد کند.

منابع محلی خاطرنشان کردند: نیرو های ائتلاف سعودی و مقامات دولت عبدربه منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن) از اظهارنظر درباره هویت فرمانده نظامی سعودی ربوده شده به دست عناصر القاعده خودداری می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1557

به "ربوده شدن یک فرمانده سعودی به دست القاعده در شرق مأرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربوده شدن یک فرمانده سعودی به دست القاعده در شرق مأرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید