رهبر کره شمالی تحت عمل جراحی قرار نگرفته است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد در کاخ آبی کره جنوبی امروز یکشنبه در سخنانی اعلام نمود که سئول معتقد است کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تحت عمل جراحی قرار نگرفته است.

رهبر کره شمالی تحت عمل جراحی قرار نگرفته است

این مقام ارشد در کاخ آبی کره جنوبی که نخواست نامش فاش گردد در این خصوص به خبرگزاری یونهاپ اعلام نمود: گزارش های اولیه از قرار گفتن کیم جونگ اون تحت عمل جراحی، با نحوه راه رفتن او در آخرین حضورش در انظار متفاوت است.

وی در این باره اضافه کرد: دلایلی داریم که نشان می دهد او تحت عمل قرار نگرفته است، اما نمی توانیم جزئیات آن را آشکار کنیم.

این درحالیست که خبرگزاری روسی اسپوتنیک اعلام نمود که رادانگ سینمو روزنامه چاپ کره شمالی دیروز شنبه با انتشار تصاویری از حضور کیم جونگ اون رهبر این کشور در مراسم روز ماه مِی (روز کارگر) به شایعات در مورد مرگ وی سرانجام داد.

این تصاویر نشان می دهد که کیم در حال افتتاح یک کارخانه فراوری کود شیمیایی در شهر سانچون در شمال پیونگ یانگ است.

لازم به ذکر است که آخرین حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی به روز دوازدهم آوریل (3 هفته پیش) مربوط می گردد. اما پس از آن، با پخش گزارشهایی در مورد عمل جراحی کیم، بعضی رسانه های خبری از احتمال مرگ رهبر جوان کره شمالی سخن گفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 906

به "رهبر کره شمالی تحت عمل جراحی قرار نگرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی تحت عمل جراحی قرار نگرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید