سلطانی فر: تصور ما کسب 12 سهمیه کشتی برای المپیک 2020 است، به حل مشکل مالیاتی فدراسیون ها امیدواریم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، وزیر ورزش و جوانان گفت: تصور ما این است که کشتی برای المپیک 2020 توکیو بتواند هر 12 سهمیه ممکن را کسب کند.

سلطانی فر: تصور ما کسب 12 سهمیه کشتی برای المپیک 2020 است، به حل مشکل مالیاتی فدراسیون ها امیدواریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی کشتی گفت: همانطور که بارها گفته ایم، بحث المپیک و پارالمپیک را یک فرآیند بلند مدت تعریف کردیم که آغاز آن بازی های کشورهای اسلامی در باکو بود و بعد از آن در بازی های داخل سالن آسیا شرکت کردیم. در بازی های آسیایی شرایط بهتری برای آنالیز شرایط ورزشکاران مهیا بود.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی به ثبات و آرامشی رسیده و امیدواریم با توجه به تجربه رئیس فدراسیون در این رشته و جوانگرایی که اجرا شده، در آوردگاه جهانی بدرخشند. تصور ما این است که کشتی برای المپیک 2020 توکیو بتواند هر 12 سهمیه ممکن را کسب کند.

سلطانی فر مطرح نمود: امروز مجموعه عواملی که در کشتی داریم، یک فدراسیون آرام با کشتی گیران با انگیزه و کادر فنی خوب است که نوید آینده خوبی را می دهد. اصلی ترین رویداد این رشته بازی های المپیک است و باید در آنجا نتیجه لازم را بگیرند. توقع مردم هم این است که مدال آوری های کشتی در تاریخ بازی های المپیک در این دوره هم تکرار گردد.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشکل بدهی مالیاتی فدراسیون ها از جمله فدراسیون کشتی گفت: دو هفته قبل با وزیر اقتصاد و معاونش جلسه ای را داشتیم و در آنجا مباحث تخصصی و ریز مطرح شد و به جمع بندی خوب رسیدیم. آنها گفتند که مسئله اصلی ارائه اظهارنامه مالیاتی است که بسیاری از روسای فدراسیون ها از این موضوع بی اطلاع بودند. قسمت بزرگ بدهی فدراسیون کشتی یعنی حدود 20 میلیارد تومان نیز مربوط به همین مسئله است که قرار شد در این باره بازنگری صورت بگیرد و مستندات لازم ارسال گردد و تا جایی که ممکن است، معافیت مالیاتی شامل حال آنها گردد. خیلی امیدواریم بخش عمده ای از مسائل در این حوزه حل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 250

به "سلطانی فر: تصور ما کسب 12 سهمیه کشتی برای المپیک 2020 است، به حل مشکل مالیاتی فدراسیون ها امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: تصور ما کسب 12 سهمیه کشتی برای المپیک 2020 است، به حل مشکل مالیاتی فدراسیون ها امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید