سینما رفتن، آیینی بی جایگزین است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بهزاد نعلبندی کارگردان پرو با نگارش یادداشتی از مخاطبان سینما خواسته است این فیلم سینمایی را در سینماهای هنروتجربه تماشا نمایند.

سینما رفتن، آیینی بی جایگزین است

به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی پرو به نویسندگی و کارگردانی بهزاد نعلبندی و تهیه نمایندگی مهدی کوهیان پس از بازگشایی سینماها مجددا اکران خود را در سینماهای هنروتجربه آغاز نموده است.

پرو داستان یک روز از زندگی سه شخصیت است که در نقاط مختلف تهران زندگی می نمایند. آن ها برای تهیه لباسی برای عروسی از خانه خارج می شوند، ولی بدون آنکه بدانند بر زندگی هم تاثیر می گذارند و موجبات تغییر راستا زندگی یکدیگر می شوند.

حال بهزاد نعلبندی با نگارش یادداشتی مخاطبان سینما را به تماشای فیلم سینمایی خود دعوت نموده است.

متن یادداشت به توضیح زیر است:

یکسالِ پر از درد و رنج کم کم دارد به آخر می رسد. این روزها کمتر خانواده ای را می گردد یافت که عزیزی را به واسطه این بیماری عالم گیر از دست نداده باشد یا زخمی از پنجه آن نچشیده باشد. ولی باید دوباره از نو آغاز کنیم، زخم ها را درمان کنیم و به امید فردا، از جا بلند شویم، ما به امید زنده ایم و دوباره خرابی ها را آباد می کنیم.

خوشبختانه اوضاع کمی بهتر شده و خبرهای خوبی هم در راه است. یکی از این خبرهای خوب بازگشایی سینماهاست. سالن های سینما آب و جارو شده و جایگاه ها الکلی، ضیافت نور بر پرده نقره ای بر قرار است، اما بدون حضور تماشاگران سینما بی معنی است.

فیلم را می گردد هر کجا و در هر اندازه ای دید، اما سینما آیینی بی جایگزین است. این حرف را عاشقان سینما خوب می دانند.

اگر برای برطرف این دلتنگی قصد رفتن به سینما را دارید، فیلمی به کارگردانی من به نام پرو [هر لباس داستانی دارد] در گروه هنروتجربه در حال اکران است، پیشنهاد می کنم فیلم ما را هم در لیست خود قرار دهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1343

به "سینما رفتن، آیینی بی جایگزین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینما رفتن، آیینی بی جایگزین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید