همسر عزت الله مهرآوران کیست؟

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران: عزت الله مهرآوران یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون بود که به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

همسر عزت الله مهرآوران کیست؟

عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بود. عزت الله مهرآوران به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود. عزت الله مهرآوران پس از وخیم شدن حالش درگذشت. زندگی خصوصی عزت الله مهرآوران برای مخاطبان خواندنی شده است. عزت الله مهرآوران پسری به نام هژیر دارد.

به گزارش خبرنگاران، همسر عزت الله مهرآوران که تنها در فضای مجازی یکی دو عکس از او منتشر شده ، همشهری آقای بازیگر است و سالها در کنار هم زندگی میکنند .

آنها فرزند پسری به نام هژیر مهراوران دارند که این روزها پیگیر شرایط جسمی پدر و روحیه دادن به مادر است.

زندگی شخصی و خصوصی عزت الله مهرآوران

هرآوران در کلاس ششم دبستان؛ هنگامی که در مدرسه نمایشی را تمرین می کردند و از او خواستند تا در نقش پسری یتیم بازی کند با همین نمایش پا به صحنه بازیگری نمایش گذاشت. بعلاوه تمرین نمایشنامه نویسی او از همان دوره دبستان شروع شد.

مهرآوران فعالیت حرفه ای خود در سینما را با فیلم می فروش سال 1353 به کارگردانی ولی محمدی شروع کرد و پس از آن در فیلم هایی مانند آژانس شیشه ای ساخته ابراهیم حاتمی کیا، مرد عوضی ساخته محمدرضا هنرمند و خوابم می آد ساخته رضا عطاران، بازی کرد.

در 16 مهر 1400، پسر مهرآوراناز بدتر شدن حال پدرش که بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود، اطلاع داد. این در حالی بود که دو روز پیش شرایط بالینی ایشان امیدوارکننده و فرایند درمان رضایت بخش ابراز شده بود.مهرآوران دو دز واکسن کرونا را چند ماه قبل از مرگ در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت دریافت نموده بود. در نهایت وی در همان روز (16 مهر 1400) بر اثر سکته قلبی ناشی از کرونا در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

منبع: رکنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1730

به "همسر عزت الله مهرآوران کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر عزت الله مهرآوران کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید