شانس کم تاتنهام برای خرید دیبالا به دلیل یک اختلاف بزرگ

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، هافبک هجومی آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس با پیشنهاد ارائه شده از سوی مشتری انگلیسی اش مخالف است.

شانس کم تاتنهام برای خرید دیبالا به دلیل یک اختلاف بزرگ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، احتمال پیوستن پائولو دیبالا به تاتنهام یا منچستریونایتد بسیار ضعیف است و اگر او به ترک یوونتوس مجاب گردد، مقصدش پاری سن ژرمن خواهد بود.

یوونتوس کوشش فراوانی نموده که دیبالا را تابستان سال جاری بفروشد اما این بازیکن ملی پوش تا الان همه پیشنهادهایش را رد نموده و گویا خیال ترک تورین را ندارد. او حتی دو روز پیش به زمین تمرینی یوونتوس برگشت و تمریناتش را از سر گرفت.

شب گذشته (سه شنبه) هم شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرد که باشگاه تاتنهام برای خرید دیبالا پیشنهادی 70 میلیون یورویی ارائه نموده که مورد پذیرش باشگاه یوونتوس هم واقع شده اما دیبالا به همان دلیلی که پیشنهاد منچستریونایتد را رد نموده بود، حاضر به پذیرش پیشنهاد تاتنهامی ها هم نشده است و آن مسائل اقتصادی است.

گویا دیبالا می خواهد که تمام درآمدهای حاصل از استفاده تبلیغاتی از تصویر و چهره او به خودش تعلق پیدا کند و باشگاه تاتنهام حاضر به پذیرش چنین شرطی نیست. با توجه به این اختلاف و نزدیک بودن خاتمه بازار جابجایی فوتبال انگلیس که ساعت 17 روز پنجشنبه به وقت محلی است، بعید به نظر می رسد که شانس زیادی برای انتقال او به انگلیس وجود داشته باشد.

دلیل دیگری که احتمال انتقال او به مشتریان انگلیسی اش را کاهش داده، اختلاف حقوقی است که او با مدیربرنامه های سابقش بر سر رقمی در حدود 40 میلیون یورو به عنوان درآمدهای تبلیغاتی است که سبب شده آنها از بازیکن سابق پالرمو شکایت نمایند. این گویا این اختلافات باید رفع گردد تا دیبالا بتواند راهی انگلیس گردد.

تاتنهام تأکید فراوانی بر استفاده از درآمدهای تبلیغاتی حاصل از ورود دیبالا دارد و به همین دلیل زمان لازم برای توافق طرفین بر سر جزئیات چنین مسئله پیچیده ای، بسیار بیشتر از مدت کوتاه باقی مانده تا خاتمه بازار است. از این رو به نظر می رسد که پاری سن ژرمن شانس بیشتری برای خرید دیبالا داشته باشد چرا که آنها هنوز زمانی زیادی برای ارائه پیشنهادهای خود به یوونتوس دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 188

به "شانس کم تاتنهام برای خرید دیبالا به دلیل یک اختلاف بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس کم تاتنهام برای خرید دیبالا به دلیل یک اختلاف بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید