شورای امنیت برای تبادل نظر درباره درگیری های قره باغ تشکیل جلسه می دهد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در پی تشدید درگیری ها میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ، شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا برای بحث و گفتگو درباره این موضوع تشکیل جلسه خواهد داد.

شورای امنیت برای تبادل نظر درباره درگیری های قره باغ تشکیل جلسه می دهد

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری الجزیره، به دنبال تشدید درگیری ها میان نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ که تا به امروز ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشته است، اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا سه شنبه در یک نشست اضطراری که به درخواست آلمان و فرانسه برگزار می گردد، به بحث و گفتگو در مورد درگیری نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواهند پرداخت.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

درگیری میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان جان دست کم 16 نظامی و چندین غیرنظامی را در روز یکشنبه گرفت که این سنگین ترین درگیری میان دو طرف از سال 2016 بود و بحث نگرانی درباره ثبات در منطقه قفقاز جنوبی را ایجاد نموده است که کوریدور خط لوله های حامل نفت و گاز به بازارهای دنیای است.

روز گذشته وزارت دفاع ارمنستان هشدار داد که در صورت لزوم از همه نوع تسلیحات نظامی، از جمله جنگنده های سوخو-30 برای پاسخ گویی به حملات جمهوری آذربایجان استفاده خواهد شد.

وزارت دفاع آذربایجان نیز با انتشار تصاویر هوایی از انهدام تانک و خودروهای زرهی ارمنستان در درگیری ها هشدار داد که در صورت ادامه حملات از سوی ارمنستان، نیروهای جمهوری آذربایجان نیز حملات متقابل انجام خواهند داد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1053

به "شورای امنیت برای تبادل نظر درباره درگیری های قره باغ تشکیل جلسه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای امنیت برای تبادل نظر درباره درگیری های قره باغ تشکیل جلسه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید