فخاری: حناچی فکر دریافت اعتبارات لازم برای تهران از ستاد مقابله با کرونا باشد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: از شما می خواهم با توجه به حضور در ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع اختصاص اعتبارات لازم به شهر تهران را پیگیری کنید.

فخاری: حناچی فکر دریافت اعتبارات لازم برای تهران از ستاد مقابله با کرونا باشد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: این بیماری خانواده های بسیاری را عزادار نموده است و تجربه ای متفاوت از هر بیماری را برای ما رقم زده است.

وی ادامه داد: از مردم هم تقدیر می کنم و هم به بعضی از عزیزان تذکر می دهم که اینقدر با سخنانشان مردم را تحقیر ننمایند و به آن ها طعنه و تحقیر نزنند، زیرا این مردم با بعضی مسائل گرفتار و درگیر هستند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: نباید امروز مردم را تحقیر کنیم، زیرا مردم امروز با بعضی از مسائل دست و پنجه نرم می نمایند و نمی توان خیلی راحت به آن ها گفت که بنشینند در خانه.

وی همچنین در تذکری به ستاد مقابله با کرونا گفت: تذکرم به این عزیزان این است که باید به شورا های شهر توجه بیشتری گردد و یادمان باشد که این بخش از جامعه می تواند به جریان تصمیم گیری یاری بهتری کند.

فخاری همچنین به شهردار تهران تذکر داده و گفت: توقع داریم شما با توجه به حضور در ستاد ملی کرونا برای برطرف احتیاج های شهر تهران و همچنین جذب بودجه های مورد احتیاج کوشش بیشتری کنید.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه نمود: در قوانین بالا دستی اختیاراتی برای شورای شهر ها و مدیران شهری در نظر گرفته شده است که آقای حناچی می تواند از آن استفاده نموده و سهم شهر تهران از منابع را پیگیری ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: همه می دانیم که کرونا حتما هزینه سنگینی را به شهر تهران از نظر بودجه و درآمد ها وارد خواهد نمود که اگر امروز حناچی به فکر تخصیص اعتبار از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نباشد در آینده نزدیک با مسائل جدی روبرو می شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 835

به "فخاری: حناچی فکر دریافت اعتبارات لازم برای تهران از ستاد مقابله با کرونا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخاری: حناچی فکر دریافت اعتبارات لازم برای تهران از ستاد مقابله با کرونا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید