قیمت تارا در بازار چقدر است؟

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، از امروز پیش فروش خرید تارا آغاز شده است. برای مشارکت در این طرح چقدر هزینه نیاز است؟

قیمت تارا در بازار چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز، در طرح پیش فروش مبلغ پیش پرداخت خودرو تارا با گیربکس دستی 143 میلیون و 500 هزار تومان و با گیربکس اتوماتیک 192 میلیون و 500 هزار تومان است. همچنین در این طرح سود مشارکت و انصراف محاسبه نخواهد شد.

با این حال قیمت خودرو تارا در بازار چقدر قابل پیش بینی است؟

نعمت الله کاشانی نسب، نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در این مورد به تجارت نیوز گفته است: پیش بینی قیمت تارا در بازار فعلا قابل پیش بینی نیست و معلوم نیست با چه نرخی در بازار معامله شود.

پیش از این نیز برآورد هایی اعلام شده بود. از جمله اینکه سایت باما تصویر زیر را منتشر کرده است:

جی پلاس هم نوشته: بر اساس پیش فروش اخیر ایران خودرو این شرکت برای محصول جدیدش، پیش پرداخت 143 میلیون و 500 هزار تومانی برای نسخه دنده ای تارا معین کرده و مشتریان تارا اتوماتیک ملزم به پرداخت ودیعه اولیه 192 میلیون و 500 هزار تومانی شده بودند. همین اتفاق سبب شد که با درنظر گیری اصل دریافت حداکثر 50 درصد قیمت مبنای خودرو در روز ثبت نام، بسیاری قیمت پایه تارا دنده ای را 287 میلیون تومان و قیمت تارا اتوماتیک را 385 میلیون تومان بر اساس شرایط زمستان 1399 اعلام کنند.

30 آذر ماه امسال نیز اسد کرمی، نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره قیمت تارا گفته بود: هنوز قیمت کارخانه ای تارا و بازار معین نیست، اما آنچه برآورد شده قیمت تارا کمی از قیمت شاهین بالاتر است. قیمت شاهین در بازار 260 میلیون تومان است. این در حالی است که کیفیت تارا یک سر و گردن از شاهین بیشتر است و قیمت این خودرو حدودا 300 میلیون تومان ارزیابی می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1417

به "قیمت تارا در بازار چقدر است؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "قیمت تارا در بازار چقدر است؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تارا در بازار چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید