لندن اظهارنظر جنجالی جانسون درباره قربانیان کرونا را انکار کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، وزیر دفاع دولت انگلیس در ادعایی گزارش رسانه ای درباره اظهارنظر نخست وزیر این کشور که اهانت و بی تفاوتی وی به قربانیان کرونا را نشان می دهد، نادرست خواند.

لندن اظهارنظر جنجالی جانسون درباره قربانیان کرونا را انکار کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بن والاس وزیر دفاع انگلیس امروز (دوشنبه) به گزارش یک روزنامه انگلیسی که سخنانی را از بوریس جانسون نقل نموده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش رویترز، روزنامه دیلی میل گزارش داده بود که نخست وزیر انگلیس ماه اکتبر در جلسه ای در دفتر کارش در خیابان داونینگ استریت گفته بود قرنطینه لعنتیِ دیگری در کار نیست، بگذارید هزاران جسد روی هم انباشته گردد.

این روزنامه به نقل از منابع خود گزارش داد جانسون این اظهارنظر را بعد از آن بیان نمود که مایکل گاو عضو مجلس این کشور هشدار داده بود باید از سربازان برای محافظت از بیمارستان هایی که ظرفیتشان به دلیل تعداد زیاد بیماران کرونایی پر شده، استفاده گردد.

والاس در اظهاراتی در مورد این گزارش به اسکای نیوز گفت: (این گزارش) درست نیست. تقریباً همه صراحتاً آن را رد نموده اند. ما درگیر نوعی داستان کمدی از این شایعات شده ایم؛ می دانید منابع ناشناس از مشاوران ناشناس درباره وقایع ناشناس صحبت می نمایند. می دانید، ببینید، هیچ یک از این ها جدی نیست.

این گزارش همچنین در میانه نزاع نخست وزیر انگلیس و دومینیک کامینگز مشاور ارشد سابقش منتشر شده است. به گزارش روزنامه تایمز انگلیس، کامینگز که زمانی دست راست جانسون بوده میخواهد وی را شخصاً به دلیل مرگ ده ها هزار نفر بر اثر کرونا در انگلیس مقصر معرفی کند.

او قرار است اطلاعات حساسی را در این خصوص در روز 26 ماه مه (پنجم خرداد) در اختیار اعضای مجلس به عنوان بخشی از تحقیق درباره نحوه عملکرد دولت در مهار کرونا که از سوی کمیته های منتخب بهداشت و علوم انجام می گردد، قرار دهد.

این نزاع بعد از آن شروع شد که پیغام درزنموده ای که به مارس سال 2020 برمی گشت، نشان داد جانسون با ارسال پیغامک به جیمز دایسون مخترع و میلیاردر انگلیسی گفته بود که در ازای فراوری دستگاه های تنفس مصنوعی، مسئله مالیات کارکنان شرکت او را حل می نماید.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1511

به "لندن اظهارنظر جنجالی جانسون درباره قربانیان کرونا را انکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن اظهارنظر جنجالی جانسون درباره قربانیان کرونا را انکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید