لوکس ترین هتل های باتومی ، هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان (تور گرجستان)

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، یکی از مدرن ترین و مجلل ترین شهرهای گرجستان که در کرانه دریای سیاه قرار گرفته است. شهری به نام باتومی که با وجود کوچک بودن، ساختمان ها و اقامتگاه های مجللی را در خود جای داده است.9 هتل 5 ستاره مجلل در آن وجود دارد که همگی از دیدگاه مسافران تریپ ادوایزر سال 2016، از بهترین هتل های باتومی شناخته شده اند و برای اقامت در باتومی، هتل های بسیار مناسبی می باشند. برای آشنایی با لوکس ترین هتل های باتومی با خبرنگاران همراه باشید.

لوکس ترین هتل های باتومی ، هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان (تور گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

هتل شرایتون باتومی Sheraton Batumi Hotel

یکی از لوکس ترین هتل های باتومی که از دید مسافران سال 2016 تریپ ادوایزر هتل برتر هم شناخته شده، هتل شرایتون می باشد که هتلی 5 ستاره بوده و در ساحل دریای سیاه واقع شده است. این هتل فقط 6.8 کیلومتر، حدود 16 تا 19 دقیقه سواری تا فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد، البته مسافت بسیار کمی هم تا مراکز دیدنی شهر دارد، مثلا 500 متر تا میدان اروپایی، 600 متر تا دلفیناریوم، 900 متر تا موزه باستان شناسی باتومی، 900 متر تا کلیسای مادر مقدس و 2.7 کیلومتر تا پارک آبی باتومی. این هتل دارای مبلمان های خاص و رنگ های گرم، دکوراسیون زیبا و دارای 26 سوئیت مدرن و 202 اتاق است که اتاق ها طوری طراحی شده اند که گنجایش تخت اضافی را ندارند و مسافران باید به تعداد مورد احتیاج اتاق و تخت رزرو نمایند. هتل شرایطون به غیر از چشم انداز بسیار زیبا و ویژگی های نام برده شده دارای امکانات بی نظیری چون وای فای پرسرعت رایگان، سالن بدن سازی، استخر روباز و سرپوشیده، رستوران، سالن ماساژ و پارکینگ رایگان نیز هست. این هتل از میهمانان خود 111 تا 313 دلار برای هر شب اقامت می گیرد، البته اگر کودک زیر دوسال با خود همراه دارید، در صورتی که کودک شما از گهواره های موجود در هتل استفاده کند، احتیاجی به پرداخت پول اضافی برای اقامت وی ندارید، اما اگر برای بچه ها و یا بزرگسالان همراه خود بخواهید تخت اضافی بگیرید، برای هر شب باید 85 لاری گرجستان بپردازید. هتل شرایتون دارای قوانینی می باشد. برای اقامت در این هتل باید از ساعت 15:00 پذیرش شوید و برای تسویه تنها تا ساعت 12:00 مهلت دارید. حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد آنالیز قرار بدهید (برای هر اتاق فرق دارد). امکان نگهداری حیوان خانگی وجود دارد، اما در صورت درخواست ماندن حیوان خانگی در اتاق، ممکن است که هزینه ای اضافی گرفته گردد. این هتل، یکی از برترین ها برای اقامت در باتومی است.

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان روستاولی 28

هتل هیلتون باتومی، Hilton Batumi

هتل هیلتون 5 ستاره باتومی در نزدیکی مرکز شهر باتومی و در ساحل دریای سیاه قرار گرفته که یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های باتومی برای اقامت در باتومی می باشد، مخصوصا از دیدگاه مسافران سال 2016 تریپ ادوایزر. از آنجایی که این هتل در نزدیکی مرکز شهر بوده، به مراکز دیدنی دیگری چون دلفیناریوم (300 متر)، موزه باستان شناسی باتومی (900 متر)، کلیسای مادر مقدس (1.1 کیلومتر)، پارک آبی باتومی (2.3 کیلومتر) و در نهایت فرودگاه بین المللی باتومی (7.4 کیلومتر در حدود 19 دقیقه سواری) نیز نزدیک است. این هتل دارای 247 اتاق و سوئیت بزرگ است که برای اقامت در این اتاق ها و سوئیت ها باید شبی بین 89 الی 185 لاری بپردازید و باید بدانید که اتاق های هتل، امکان اضافه کردن اتاق را ندارند، پس با دقت اتاق ها را رزرو کنید و از همه مهم تر اگر کودک زیر دوسال دارید، در صورتی که از گهواره های موجود هتل بهره ببرید، دیگر احتیاجی به پرداخت پول اضافی برای اقامت کودکتان ندارید. در این هتل، انواع غذاهای گرجستانی و بین المللی را در تراس های زیبا و دل انگیز می توان میل کرد. این هتل دارای امکانات بی نظیر دیگری نظیر استخر روباز و سرپوشیده، وای فای پرسرعت رایگان، استخر روباز و سرپوشیده، رستوران، سالن ماساژ، پارکینگ رایگان و بخش نگهداری حیوانات خانگی نیز هست، اما باید بدانید که اگر بخواهید حیوانتان را در اتاقتان نگهداری کنید، باید مبلغی اضافی بپردازید. بعلاوه هتل دارای قوانینی است. ساعت پذیرش هتل از ساعت 15:00 و ساعت تسویه تنها تا ساعت 12:00 می باشد و شما باید حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد آنالیز قرار بدهید که این موضوع برای هر اتاق فرق دارد و در نهایت اگر برای فردی که همراه دارید، چه بزرگسال و چه کودک بخواهید تختی اضافی بگیرید، باید برای هر شب اقامت، 85 لاری گرجستان بپردازید.

آدرس: گرجستان، باتومی 6010، خیابان روستاولی

هتل رادیسون بلو باتومی، Radisson Blu Hotel Batumi

با وجود اینکه هتل رادیسون بلو5 ستاره باتومی نیز در ساحل دریای سیاه واقع شده است، اما فاصله چندانی با مرکز شهر باتومی و یا مراکز دیدنی دیگر مانند برج الفبا (300 متر)، میدان اروپا (300 متر)، دلفیناریوم (1.4 کیلومتر)، پارک آبی باتومی (3.4 کیلومتر) و در نهایت فرودگاه بین المللی باتومی (7.5 کیلومتر در حدود 20 تا 22 دقیقه سواری) ندارد. معمار و طراح این هتل، ایتالیایی بوده و طرحی خاص و منحصر به فرد را را با امکاناتی نظیر سالن بدن سازی، رستوران، سالن ماساژ، سونا، سرویس فرودگاه، پارکینگ رایگان، استخر و وای فای پرسرعت رایگان دارد و تمام این بنا از شیشه است. به طور کلی، هتل رادیسون بلو دارای 168 اتاق و سوئیت خاص می باشد که برای هر شب اقامت در این اتاق و یا سوئیت ها باید در حدود 118 تا 275 دلار بپردازید که این قیمت ها این هتل را در فهرست هتل های گران قیمت برای اقامت در باتومی قرار داده است. شما برای اقامت در اتاق ها و یا سوئیت های این هتل مواردی را باید رعایت کنید.حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد آنالیز قرار دهید که البته این موضوع برای هر اتاق فرق دارد. اگر کودک دو ساله ای با خود همراه دارید، می توانید برای رایگان بودن اقامت کودکتان از گهواره های هتل برای او بهره ببرید. از آنجایی که اتاق های هتل، گنجایش اضافه کردن تخت ندارند، اگر کودک زیر 12 سالتان از تخت های موجود اتاق استفاده کند، اقامت او رایگان خواهد بود و در نهایت اگر بخواهید، برای کودک و یا یک بزرگسال همراهتان تخت اضافی بگیرید، باید برای هر شب اقامت، 121 لاری گرجستان بپردازید. از قلم نیاندازید که ساعت پذیرش هتل از ساعت 15:00 و ساعت تسویه حساب تا ساعت 12:00 می باشد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان نینوشویلی 1

دیوان سوئیت باتومی، Divan Suites Batumi

یکی از برترین و لوکس ترین هتل های باتومی که 5 ستاره و مجلل بوده و در قلب شهر تاریخی باتومی واقع شده است، هتل دیوان سوئیت باتومی است. فاصله این هتل تا ساحل دریای سیاه تنها 5 دقیقه پیاده روی و بعلاوه تا مراکز دیگری چون پیازا (200 متر)، میدان اروپا (400 متر)، موزه باستان شناسی (1.1 کیلومتر)، دلفیناریوم (1.5 کیلومتر)، پارک آبی باتومی (3.5 کیلومتر) و در نهایت فرودگاه بین المللی باتومی (7.4 کیلومتر در حدود 18 تا 22 دقیقه سواری) فاصله کمی دارد. در هتل دیوان سوئیت، غذاهایی چون ترکی و گرجی سرو می گردد و همینطور دارای امکانات خوبی نظیر وای فای رایگان، رستوران، سالن ماساژ و پارکینگ رایگان نیز می باشد. شما برای اقامت در اتاق های این هتل گران، شبی در حدود 80 تا 217 دلار باید بپردازید که البته می توانید هزینه ای برای کودک خود نپردازید، زیرا می توانید برای او درخواست تخت اضافی بکنید، اما برای بزرگسالان در صورت درخواست تخت اضافی باید شبی 48 لاری بپردازید و باید بدانید که برای هر اتاق تنها می توانید درخواست یک تخت اضافی بکنید و حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق باید مورد آنالیز قرار بدهید که این موضوع برای هر اتاق فرق دارد. از قلم نیاندازید که ساعت پذیرش هتل از ساعت 14:00 و ساعت تسویه حساب تا ساعت 12:00 می باشد. ورود حیوان خانگی به هتل ممنوع است.

آدرس: گرجستان، باتومی شماره 13/5، خیابان گامساخوردیا، کوستاوا

هتل مارینا کلوسئوم، Colosseum Marina Hotel

طراحی هتل 5 ستاره و لوکس مارینا کلوسئوم برگرفته از آمفی تئاتر کلوسئوم است و یکی از لوکس ترین هتل های باتومی محسوب می گردد. این هتل مجلل فقط کمی با پارک آبی باتومی (400 متر) فاصله دارد و به مکان های پرطرفدار شهر مانند دلفیناریوم (1.6 کیلومتر)، موزه باستان شناسی باتومی (2 کیلومتر)، میدان اروپایی (2.7 کیلومتر)، بندرگاه باتومی (4.2 کیلومتر) و در نهایت فرودگاه بین المللی باتومی (3.9 کیلومتر حدود 9 دقیقه سواری) دسترسی راحتی دارد. شما می توانید از ساعت 14:00 در هتل پذیرش شوید و اتاق رزرو کنید که بدین منظور برای هر شب اقامت باید در حدود 86 تا 161 دلار بپردازید که در صورت تمایل می توانید درخواست کنید و دو تخت اضافی برای کودک و بزرگسال همراهتان به اتاقتان اضافه کنید، البته باید برای این موضوع، 70 لاری گرجستان برای هر شب اقامت بپردازید، ولی اگر کودک زیر دو سال دارید، می توانید تنها از گهواره های موجود در هتل بهره بگیرید که در این صورت اقامت او رایگان خواهد بود و یا اگر کودک زیر 6 سال با خود همراه دارید، در صورتی اقامت او رایگان است که از تخت های موجود اتاق استفاده کند. حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد آنالیز قرار دهید. این موضوع برای هر اتاق فرق دارد و در نهایت حواستان باشد که تا ساعت 12:00 بیشتر نمی توانید تسویه را انجام دهید.ورود حیوانات خانگی به هتل مارینا ممنوع است .

امکانات: استخر روباز و سرپوشیده ، وای فای پرسرعت رایگان ، سالن بدن سازی ، رستوران ، زمین تنیس ، ماساژ ، پارکینگ رایگان

آدرس: گرجستان، باتومی 6015، خیابان خیمشیاشویلی 16

هتل لئوگرند باتومی، Leogrand Hotel ; Casino Batumi

این هتل 5 ستاره در ورودی اصلی شهر باتومی واقع شده است و بسیار به تله کابین آرگو (700 متر)، بندرگاه باتومی (800 متر)، پارک میرکل (1.4 کیلومتر)، دلفیناریوم (2.1 کیلومتر)، پارک آبی باتومی (3.8 کیلومتر) و در نهایت فرودگاه بین المللی باتومی (7.3 کیلومتر حدود 17 تا 22 دقیقه سواری) نزدیک است. بعلاوه دارای 180 اتاق مجلل است. گردشگرانی که در این هتل از ساعت 14:00 پذیرش می شوند، باید برای هر شب اقامت در اتاق های لوکس این هتل مبلغی برابر 92 الی 230 دلار بپردازند، البته مسافران در صورت همراه داشتن یک کودک یا بزرگسال می توانند درخواست یک تخت اضافی بنمایند که اگر کودکشان بین 6 تا 12 سال سن داشته باشد، شبی 60 لاری و اگر بالای 12 سال باشد، شبی 100 لاری بپردازند، اما راهی هم وجود دارد که اقامت کودک به صورت رایگان باشد که البته محدودیت سنی دارد. یعنی اگر کودک زیر 6 سال باشد، برای رایگان بودن اقامتش می توان از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد و در صورت داشتن کودک زیر دو سال می توان از گهواره های موجود در هتل بهره گرفت. حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را باید قبل از رزرو اتاق مورد آنالیز قرار بدهید. این موضوع برای هر اتاق فرق دارد. شما تنها تا ساعت 12:00 می توانید با هتل تسویه حساب کنید.

امکانات: استخر، وای فای پرسرعت رایگان، سالن بدن سازی، رستوران، سالن ماساژ، پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، سرویس شاتل. اگر در پی جایی برای اقامت در باتومی می گشت که ورود حیوانات خانگی آزاد باشد، این هتل مناسب است.

آدرس:گرجستان، باتومی 6000، خیابان گوگباشویلی

هتل ایفوریا باتومی، Euphoria Batumi Hotel

هتل 4.5 ستاره ایفوریای باتومی، از برترین هتل های باتومی، در سواحل دریای سیاه واقع شده است و دارای تراس هایی خاص و ساحل خصوصی است تا گردشگران بتوانند در آرامش ساحل خلوت نمایند. این هتل تنها 800 متر با پارک آبی باتومی فاصله دارد و همینطور نیز فاصله چندان زیادی با مراکز دیدنی و تفریحی دیگر چون دلفیناریوم (2.8 کیلومتر)، موزه باستان شناسی باتومی (3 کیلومتر)، کلیسای مریم مقدس (3.7 کیلومتر)، میدان اروپا (3.8 کیلومتر) و در نهایت فرودگاه بین المللی باتومی (4.4 کیلومتر در حدود 7 تا 11 دقیقه سواری) ندارد. می توانید از ساعت 14:00 در این هتل پذیرش شوید. هزینه برای هر شب اقامت در حدود 84 تا 160 دلار است. اگر می خواهید که همگی در یک اتاق باشید، می توانید درخواست داده تا تنها دو تخت به اتاق شما اضافه گردد که برای بچه ها و یا بزرگسالان است و برای هر شب اقامت برای این تخت ها باید 115 لاری گرجستان برای هر نفر بپردازید، البته می توانید برای کودک خود هم درخواست گهواره بدهید که رایگان است. حتی اگر کودک زیر 12 سالتان نیز از تخت های موجود استفاده کند، اقامت او رایگان خواهد بود، اما به طور کلی حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را باید قبل از رزرو اتاق مورد آنالیز قرار بدهید که این موضوع برای هر اتاق فرق دارد و در نهایت بعد از سرانجام اقامتتان تنها تا ساعت 12:00 می توانید تسویه کنید. این هتل از جمله جاهای اقامت در باتومی است که ورود حیوان خانگی در آن ممنوع می باشد.

امکانات:استخر، سالن بدن سازی، رستوران، ماساژ، سونا، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و سرویس فرودگاه.

آدرس: گرجستان، باتومی 6010، بلوار نو، خیابان سبز N1

هتل اینتوریست باتومی، Hotel Intourist Palace

با 5 دقیقه پیاده روی به ساحل خواهید رسید. این هتل جزو برترین و لوکس ترین هتل های باتومی با 5 ستاره می باشد و به مراکز دیدنی و تفریحی مثل میدان اروپا (200 متر)، کلیسای مریم مقدس (800 متر)، موزه باستان شناسی باتومی (1.1 کیلومتر)، دلفیناریوم (1.1 کیلومتر)، پارک آبی باتومی (3.2 کیلومتر) و در نهایت فرودگاه بین المللی باتومی (7.7 کیلومتر در حدود 18 تا 20 دقیقه سواری) نزدیک است. فضای داخلی هتل اینتوریست باتومی با داشتن طراحی کلاسیک که با رنگ های روشن و مبلمان چوبی تزیین شده، بسیار جلب توجه می نماید و همینطور دارای امکاناتی نظیر استخر، وای فای پرسرعت رایگان، سالن بدن سازی، رستوران و سالن ماساژ است. شما برای اقامت در این هتل می توانید از ساعت 14:00 تا 21:00 پذیرش شوید و برای هر شب اقامتتان مبلغ 78 تا 126 دلار بپردازید. در صورت تمایل می توانید درخواست یک تخت اضافی برای کودکتان و یا بزرگسال همراهتان بکنید که باید در آن صورت برای هر شب اقامت 50 لاری بپردازید و حتی اگر کودک زیر 6 سالتان از تخت های موجود استفاده کند، باید برای اقامت وی شبی 50 لاری پرداخت کنید. حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق مورد آنالیز قرار بدهید که این موضوع برای هر اتاق فرق دارد و در نهایت بعد از سرانجام اقامتتان تنها از ساعت 12:00 الی 12:30 می توانید با هتل تسویه کنید. ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: گرجستان، باتومی 370001، خیابان 11 نینوشویلی

هتل پرزیدنت پلازا، President Plaza Hotel

هتل 5 ستاره پرزیدنت پلازا نهمین هتل برتر و از لوکس ترین هتل های باتومی و همینطور هشتمین هتلی می باشد که دارای آبگرم و ماساژ در شهر است. با توجه به استقرار این هتل در قلب شهر باتومی، دسترسی آسانی به میدان اروپایی (تنها 76 متر)، پیازا، بندرگاه باتومی و پارک آبی باتومی (3.6 کیلومتر) وجود دارد و با تنها 10 دقیقه پیاده روی می توان به دلفیناریوم (1.3 کیلومتر)، موزه باستان شناسی (1.1 کیلومتر) و پارک میرکلز رسید. همینطور تنها با فرودگاه بین المللی باتومی 6.3 کیلومتر برابر با 14 الی 17 دقیقه سواری فاصله دارد. شما برای رزرو اتاق در این هتل لوکس می توانید از ساعت 14:00 اقدام کنید و برای هر شب اقامتتان 68 الی 103 دلار بپردازید و به خاطر داشته باشید که در صورت تمایل می توانید درخواست کنید تا یک تخت به اتاقتان برای کودک و یا بزرگسال همراهتان اضافه نمایند. حتما امکان کنسل و پیش پرداخت را قبل از رزرو اتاق باید مورد آنالیز قرار بدهید که این موضوع برای هر اتاق فرق دارد و در نهایت بعد از سرانجام اقامتتان تا ساعت 12:00 بیشتر نمی توانید کار تسویه را با هتل انجام دهید. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

امکانات: استخر ، وایفای پرسرعت رایگان ، سالن بدن سازی ، رستوران ، ماساژ ، سرویس اتوبوس است.

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان باراتاشولی 17

منبع: همگردی
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2079

به "لوکس ترین هتل های باتومی ، هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان (تور گرجستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های باتومی ، هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان (تور گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید