ماری که به میزان یک ساختمان 3 طبقه است!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، پیتون های مشبک به عنوان طولانی ترین مار در نظر گرفته می شوند. رکورد جهانی طول یک مار پیتون مشبک، 32 فوت و 9 و نیم اینچ است (تقریبا 10 متر) مانند آناکوندای سبز، آن ها نیز شناگران عالی هستند.

ماری که به میزان یک ساختمان 3 طبقه است!

به گزارش خبرآنلاین؛ دانشمندان حتی این حیوانات باورنکردنی را در دریا پیدا نموده اند. پیتون های مشبک شکارچیانی در کمین هستند و از حس بویایی قوی و اندام های خود برای یافتن وعده غذایی بعدی خود استفاده می نمایند. این ها مار های بسیار متنوعی هستند. چیز زیادی نمی تواند بین میزان بزرگ و مهارت های منحصر به فرد آن ها مانع گردد!

آناکوندای سبز رنگ با وزن 550 پوند رکورد سنگین ترین مار دنیا را در اختیار دارد! طول آن ها می تواند به بیش از 20 فوت برسد و ضخامت آن ها به میزان یک پا باشد. میزان بزرگ این مار ها شوخی نیست! آناکوندای سبز دوست دارد نزدیک آب باشد. حتی با وجود وزن و جثه بسیار زیادشان، شناگران عالی هستند. آن ها در حال خوردن ماهی و حتی جگوار شکار شده اند.

پیتون های برمه ای مار های فوق العاده بزرگی هستند. طول آن ها به 23 فوت و وزن 200 پوند می رسد! آن ها منقبض نماینده هستند و از میزان بزرگ و قدرتمند خود برای فشار دادن طعمه خود قبل از خوردن استفاده می نمایند. بزرگترین پیتون برمه ای که تا به حال ثبت شده 27 فوت طول و 403 پوند وزن داشت!

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2091

به "ماری که به میزان یک ساختمان 3 طبقه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماری که به میزان یک ساختمان 3 طبقه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید