متقاضیان بدحساب مسکن ملی تهران حذف می شوند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، خلیل محبت خواه درباره دلیل عدم واریز آورده اولیه بعضی از متقاضیان مسکن ملی گفت: بی اطلاعی و غفلت پیش خریداران (واجدین شرایط اقدام ملی) و عدم واریز وجه سبب آسیب به طرح خواهد شد، ساخت وساز را فرسایشی نموده و مانع خانه دار شدن متقاضیان می گردد.

متقاضیان بدحساب مسکن ملی تهران حذف می شوند

جهت دریافت خدمات الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وی ادامه داد: این طرح در صورتی طی 18 ماه الی دو سال به انتها خواهد رسید که با تاخیر در پرداخت روبرو نشویم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: واجدینی که نسبت به واریز آورده نقدی اولیه (40 میلیون تومان) اقدام نکنند برای جلوگیری از تبعات احتاقتصادی طولانی شدن پروژه ساخت وساز و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق سایر متقاضیان از پروژه اقدام ملی حذف می شوند و افرد جدیدی جایگزین خواهند شد.

وی سایر اقساط پرداختی را بر اساس ارقام تایید شده وزارت راه و شهرسازی و بر اساس جدول زمان بندی انعقاد قرارداد و منطبق با پیشرفت پروژه بیان کرد و گفت: طرح اقدام ملی مسکن برای دهک های 4 الی 7 و خانه دار شدن این اقشار طراحی شده است و پرداخت آورده اولیه نیز بر اساس توان اقتصادی این دهک ها پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

محبت خواه همچنین خواهان تسهیلات 50 درصدی برای دهک های مذکور و همکاری شهرداری ها در این خصوص و پیشبرد طرح اقدام ملی شد و گفت: اقدام سریع شهرداری ها بسیار لازم است و اگر باور داشته باشیم که این اقدام یک اقدام ملی است تمام نهادها و ارگان ها می بایست پای کار بیایند.

منبع: ایلنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 948

به "متقاضیان بدحساب مسکن ملی تهران حذف می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان بدحساب مسکن ملی تهران حذف می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید