مدرسه 6 کلاسه ابرار در شهرستان تنگستان افتتاح شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران (پانا) -مدرسه 6 کلاسه ابرار در بندر محمد عامری بخش دلوار شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر روز پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

مدرسه 6 کلاسه ابرار در شهرستان تنگستان افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محسن حاجی میرزایی در این آئین گفت: مدرسه کانون حیات، یادگیری، شکل گیری شخصیت نوجوانان و جایگاهی برای ساختن آینده است و همه دستاوردهایی که در عرصه های مختلف کشور به دست می آید از مدرسه نشات می گیرد.

وی اضافه نمود: از مدرسه است که دانش آموزان، مدیران، مهندسان و مسئولان کشور ساخته می شوند و مدرسه با نقش بنیادی و پایه ای که دارد جایگاهی برای رشد، پیشرفت، توسعه و شکوفایی اندیشه و توانایی های نسل نو است.

حاجی میرزایی بیان نمود: همه دانش آموزان صرفه نظر از دوری و نزدیکی و سطح برخورداری های مالی باید به بهترین فضاهای آموزشی دسترسی داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سیاست ما توسعه و استاندارد ساز فضاهای آموزشی است و در هشت سال گذشته قدم های بزرگی در این راستا برداشته شده است و خیران بعنوان راهبردی ترین شرکای این مسئولیت مهم در کنار آموزش و پرورش نقش آفرینی می نمایند.

وی با تاکید براینکه واژه منطقه محروم واژه مناسبی نیست گفت: حتی اگر عسلویه و منابع گسترده گاز نبود این استان دارای مردمی شریف، مقاوم ، ایمانی و پرتلاش است که بعنوان مهمترین سرمایه به شمار می رود و وقتی که در مناطقی روی محرومیت صحبت می گردد به تدریج این واژه روی ذهن و روان مردم این منطقه تاثیر می گذارد.

حاجی میرزایی اضافه نمود: بنابراین هیچ منطقه ای نداریم که محروم باشد ممکن است از لحاظ بعضی برخورداری ها خلاف عدالت برخورد گردد اما ظرفیت های انسانی آن مهمترین ظرفیت است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1566

به "مدرسه 6 کلاسه ابرار در شهرستان تنگستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه 6 کلاسه ابرار در شهرستان تنگستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید